Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Το 2018 με ηλεκτροκίνηση το σιδηροδρομικό τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα

Το 2018 με ηλεκτροκίνηση το σιδηροδρομικό τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα

Άμεσα κινείται η ΕΡΓΟΣΕ στο τμήμα του Θεσσαλικού Σιδηρόδρομου. Κατά τη φάση υποβολής προτάσεων για χρηματοδότηση έργων από  Προγράμματα της 5ης Προγραμματικής Περιόδου, η ΕΡΓΟΣΕ πρότεινε την ένταξη του έργου της εγκατάστασης σηματοδότησης, ETCS και ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα. Στόχος είναι ο πλήρης εκσυγχρονισμός της εν λόγω γραμμής, και κατ΄επέκταση η εξυπηρέτηση των μετακινήσεων επιβατών και εμπορευμάτων της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλίας από και προς το υπόλοιπο σιδ/κό δίκτυο, αυξάνοντας τη χωρητικότητα της γραμμής καθώς και το συντελεστής ασφαλείας κυκλοφορίας.

Για την υλοποίηση του ανωτέρω έργου, η ΕΡΓΟΣΕ έχει ήδη εκπονήσει μελέτη ενεργειακής επάρκειας και έχει κάνει όλες τις πρόδρομες ενέργειες σε συνεργασία με τον ΑΔΜΗΕ για τον προσδιορισμό των κατάλληλων θέσεων και της απαιτούμενης ισχύος των υποσταθμών ηλεκτροκίνησης.

Όσον αφορά την περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου της ηλεκτροκίνησης, η ΕΡΓΟΣΕ έχει ήδη υποβάλει την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για έγκριση από την ΕΥΠΕ η οποία αναμένεται το τρίτο τρίμηνο του 2014.

Παράλληλα, εκπονούνται τα τεύχη δημοπράτησης του έργου τα οποία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2014.

Ο διαγωνισμός του έργου, εφόσον εξασφαλιστεί η ένταξή του σε πρόγραμμα της 5ης Προγραμματικής Περιόδου 2014-2020 έως τον Σεπτέμβριο του 2014, εκτιμάται να διενεργηθεί το Δεκέμβριο του 2014, και η υπογραφή του τον Αύγουστο του 2015 με διάρκεια εκτέλεσης εργασιών 30 μήνες.

Η ολοκλήρωση του έργου εκτιμάται έως τα τέλη του 2017 με προβλεπόμενο κόστος 44 εκ. ευρώ περίπου μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.