Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

O OΛΠ συμπαρασύρει τους διαγωνισμούς σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θριάσιο και ΟΛΘ

Πως τα φέρνει η ζωή… Η πρώτη αποκρατικοποίηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχει «κινεζική σφραγίδα». Η Cosco ή θα «κάνει μάγκα» την κυβέρνηση ή θα της προσδώσει «επενδυτική ανυποληψία».
Την Τρίτη 12 Ιανουαρίου ανοίγουν οι οικονομικές προσφορές για την πώληση του 67% του ΟΛΠ, οπότε θα διαφανεί, εάν το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης, σε επιβατική κίνηση, οδηγηθεί σε «κινεζικό μονοπώλιο».   
Όλα εξαρτώνται από την οικονομική προσφορά της Cosco και εάν αυτή υπερκαλύψει την αποτίμηση των δυο ανεξάρτητων εκτιμητών.

Σύμφωνα με αναλυτές της ναυτιλιακής αγοράς, ένα εφάπαξ τίμημα μεταξύ 300 – 400 εκατ. (δεν συμπεριλαμβάνονται οι επενδύσεις) δεν θα προκαλέσει «αμηχανία» στο ΤΑΙΠΕΔ και την κυβέρνηση.
Όπως και να έχει, στο προσκήνιο, αλλά και στο παρασκήνιο η ελληνική κυβέρνηση «πιέζει» για «ότι καλύτερο» την κινεζική εταιρεία.
Από την πλευρά της, η Cosco «παίζει» από θέση ισχύος. Αυτό που θέλει το έχει ήδη πετύχει (διαχειρίζεται τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, πέρασε, μέσω του φιλικού διακανονισμού, και την επέκταση της προβλήτας ΙΙΙ), ανεξάρτητα εάν πλειοδοτήσει στο διαγωνισμό.
Πάντως, εάν προχωρήσει ο διαγωνισμός του ΟΛΠ, αυτόματα καλλιεργούνται προσδοκίες για επιτυχή κατάληξη των αντίστοιχων διαδικασιών σε ΤΡΑΙΝΟΣΕ (εκτιμάται ότι, ακόμα και εάν κηρυχτεί άγονος ο υπάρχον διαγωνισμός, θα προκηρυχτεί νέος - εξπρές), ΕΕΣΣΤΥ, Θριάσιο και ΟΛΘ.     
metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.