Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Αμείωτο ενδιαφέρον από το εξωτερικό για μεταφορά εμπορευμάτων με τρένο από το λιμάνι του Πειραιά

Η γεωγραφική θέση της χώρας σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των υποδομών στο λιμάνι του Πειραιά και τη βούληση για καλύτερη αξιοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσελκύουν σταθερά τα τελευταία χρόνια εταιρείες-κολοσσούς από τους χώρους των ηλεκτρονικών συσκευών, της πληροφορικής, των τροφίμων αλλά και της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς μέσα από την Ελλάδα μπορούν να διοχετεύσουν τα εμπορεύματά τους στις ευρωπαϊκές αγορές σε λιγότερο χρόνο και με φθηνότερο κόστος.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Dell αναμένεται να είναι η επόμενη μεγάλη συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη μεταφορά προϊόντων μέσω σιδηροδρομικού δικτύου από το λιμάνι του Πειραιά, ενώ την ίδια στιγμή δεκάδες είναι τα αιτήματα που κατατίθενται στα γραφεία του Οργανισμού για παρόμοιες συμφωνίες. Εταιρείες ένδυσης και αυτοκινητοβιομηχανίες ζητούν με γραπτές τους αιτήσεις διευκρινίσεις για τη μεταφορά των προϊόντων τους μέσω του ελληνικού σιδηρόδρομου, ωστόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βλέπει διστακτικά την επέκταση των δραστηριοτήτων της λόγω έλλειψης προσωπικού αλλά και λόγω επιβάρυνσης του δικτύου, το οποίο ήδη έχει αρχίσει να παρουσιάζει βλάβες που δημιουργούν καθυστερήσεις. Το «πάγωμα» της προσπάθειας ιδιωτικοποίησης έχει προκαλέσει σημαντικές καθυστερήσεις σε πολλούς τομείς, με τις διοικήσεις του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να μην μπορούν να προχωρήσουν σε προσλήψεις μηχανοδηγών ή κλειδούχων που θα αναλάβουν τη διακίνηση των νέων τρένων που θα προκύψουν από τη συμφωνία. «Μελανό σημείο» και η συντήρηση του δικτύου, το οποίο, λόγω της αυξημένης χρήσης, παρουσιάζει βλάβες οι οποίες παίρνουν αρκετές ημέρες για να επιδιορθωθούν, προκαλώντας καθυστερήσεις στις παραδόσεις των προϊόντων.
ypodomes.com
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.