Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

Ρώσοι, Κινέζοι και Ελληνες επενδυτές στη μάχη της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Στην τελική ευθεία μπαίνει σήμερα η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς το απόγευμα λήγει η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος με το τίμημα για την απόκτηση της εταιρείας να φτάνει περίπου τα 30 εκατομμύρια ευρώ
Τι θα αλλάξει με την αποκρατικοποίηση της εταιρείας
  • Θα γίνει σύναψη πενταετούς σύμβασης παροχής δημόσιων υπηρεσιών με το Δημόσιο, έναντι ετήσιας αμοιβής 50 εκατ. ευρώ εκτιμάται ως το κυριότερο δέλεαρ για τους επενδυτές
  • θα αλλάξει ο στρατηγικός ρόλος των ελληνικών σιδηροδρόμων και οι προοπτικές ανάπτυξης τους, ιδίως μετά τη σύνδεση τους με το Λιμάνι του Πειραιά
  • Η ταυτόχρονη αποκρατικοποίηση της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού θα προσελκύσει τα ιδιωτικά κεφάλαια
  • Η υποχρέωση σύναψης πενταετούς σύμβασης παροχής δημόσιων υπηρεσιών με το Δημόσιο, έναντι ετήσιας αμοιβής 50 εκατ. ευρώ εκτιμάται ως το κυριότερο δέλεαρ για τους επενδυτές
Ποιοι είναι οι μνηστήρες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
  • Η κοινοπραξία με τον ελληνικό όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τον ρωσικό κολοσσό RZD, δηλαδή την ρωσική εταιρεία σιδηροδρόμων που εμφάνισε το 2012 κέρδη 18 δισ. ευρώ
  • Η κινεζική Rosco που ''ορέγεται'', λόγω του λιμανιού, την εμπορευματική γραμμή Θριάσιο-Ικόνιο
  • Ο όμιλος Grampet Group που διαχειρίζεται στη Ρουμανία σιδηροδρομικό δίκτυο χιλιάδων χιλιομέτρων
  • Οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι Société Nationale des Chemins de fer Français, η Trenitalia και πιθανότατα και η Omnitrax, δηλαδή μία από τις σιδηροδρομικές εταιρείες που κυριαρχούν στις μεταφορές στη Βόρεια Αμερική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.