Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2015

Σ.Σ.ΑΘΗΝΩΝ: Το "παπί" που περιμένει να γίνει "κύκνος".



                                            ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΛΑΡΙΣΗΣ)
Η μόνη Πρωτεύουσα Ευρωπαϊκής χώρας που αγνοεί το πως πρέπει να είναι ένας στοιχειώδης κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός.

Ξεκινώντας την λειτουργία τους οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι, εκτός των άλλων, σχεδιάζονται και υλοποιούνται σταθμοί εξυπηρέτησης επιβατών σχεδόν σε όλο το μήκος της γραμμής και όπου υπάρχει σταθμός.
Στην Αθήνα χτίζονται δυο ξεχωριστά κτίρια (διαφορά γραμμής) από τα οποία το ένα, αυτό της Πελοποννήσου,  χαρακτηρίζεται από τα πιο ιδιαίτερα από άποψη αρχιτεκτονικής και ομορφιάς καθώς εντάσσεται στο σχέδιο καλαισθησίας της Πρωτεύουσας, σχεδιασμένο από τον τότε αναμορφωτή της Πόλης, Τσίλλερ.

Στο πέρασμα του χρόνου οι δυο σταθμοί έμελλε να είναι σημείο αναφοράς με χαμόγελα και δάκρυα.

Ταυτίστηκαν με πολέμους, μετακινήσεις για την ελπίδα στο εσωτερικό ή για το όνειρο στο εξωτερικό.
Δεν είναι και λίγοι αυτοί που η τελευταία τους ματιά και ανάμνηση απ'την πατρίδα ήταν το τοπίο του Σταθμού Λαρίσης.

Αυτό που κάποτε δέσποζε στο σκηνικό της περιοχής μοιάζει πιο παρατημένο από ποτέ.
Ο άλλοτε επιβλητικός Σταθμός Πελοποννήσου εξυπηρετεί τις ανάγκες Τουριστικών γραφείων μεταφοράς επιβατών στα Βαλκάνια. Αυτό που κάποτε φάνταζε αδύνατο. Εκεί που μεσουρανεί για όλους τους Ευρωπαίους η ανάπτυξη, και αυτό είναι φυσικά το τρένο, σε μας το έργο αυτό το πράττει.... το λεωφορείο!

Όλα φυσικά θα ήταν πολύ διαφορετικά εάν ολοκληρωνόταν ένα έργο πνοής και αναβάθμισης όχι μόνο της περιοχής αλλά και του Σιδηρόδρομου και, σε συνέχεια, των επιβατών.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.