Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015

Επανενεργοποίηση γραμμών προανήγγειλε το Υποδομών

Σοβαρά προβλήματα στον σιδηρόδρομο διαπίστωσε ο αν.Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης. Όπως επισήμανε εδώ και 12 χρόνια δεν έχει γίνει συντήρηση του δικτύου. «Στόχος είναι μετά από μελέτες να ενεργοποιηθούν γραμμές που έχουν εγκαταληφθεί ή δεν βρίσκονται σε λειτουργία, με στόχο την πιο εύκολη διακίνηση εμπορευμάτων στο εσωτερικό της χώρας και στα Βαλκάνια» ανέφερε.

Για τις νέες διοικήσεις είπε πως μετά την Κυριακή του Θωμά θα αρχίσει η τοποθέτηση των νέων διοικήσεων με προτεραιότητα στην ΕΡΓΟΣΕ (σε αυτές που παραμένουν ακέφαλες είπε χαρακτηριστικά).

Για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είπε ότι πρόκειται να εισαχθούν νέοι όροι και σημείωσε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να προχωρήσει η κυβέρνηση σε νέο διαγωνισμό που θα προβλέπει τη συμμετοχή του Δημοσίου αλλά και αναπτυξιακούς όρους για το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών είπε ότι δεν πρόκειται να προχωρήσουν ιδιωτικοποιήσεις που δεν συμμετέχει το κράτος, και για τον λόγο αυτό θα ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τους ενδιαφερόμενους στους εν εξελίξει διαγωνισμούς.

Απαντώντας σε ερώτηση για το αν τον επόμενο μήνα η χώρα θα έχει ρευστότητα, ο υπουργός ήταν κατηγορηματικός: «Όταν υπάρχουν επενδυτές που δείχνουν ενδιαφέρον για αεροδρόμια, ΟΤΕ, σιδηρόδρομο και λιμάνια, θα τα διεκδικούσαν από μία χώρα που δεν θα είχε χρήματα;».

Σε σχέση με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, ανέφερε ότι ξεκινά διαπραγματεύσεις με τον προσωρινό μειοδότη σε ό,τι αφορά τους όρους του διαγωνισμού. «Υπάρχει μειοδότης και θα γίνουν διαπραγματεύσεις με αυτόν» διευκρίνισε και ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να προχωρήσουν σε ανάθεση χωρίς όρους. «Θα θέσουμε κόκκινες γραμμές δεν θα τα χαρίσουμε όλα» ανέφερε χαρακτηριστικά.

ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.