Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Δήλωση Παραίτησης της Αριστέας Γεωργακοπούλου

Λάβαμε και δημοσιεύουμε την δήλωση παραίτησης της συναδέλφου και μέλους της Τοπικής Γραμματείας του Ρέντη Αριστέας Γεωργακοπούλου. Αν θυμόμαστε καλά την θέση της καταλαμβάνει ο συνάδελφος Βόμπρας Γιώργος.
Το κείμενο της παραίτησης:

"Θέλω να ενημερώσω όλους τους συναδέλφους μου αφου πρώτα τους ευχαριστήσω που με στήριξαν, οτι παραιτούμαι απο μέλος της Τοπ.Γραμματείας ΑΙΡ (Ρέντη) για προσωπικούς λόγους.Η ταμπέλα που κρεμάστηκε για το όνομα μου δεν με αντιπροσωπεύει. Είναι θέμα αξιοπρέπειας όπου ναι, και ομως έχω... Ευχαριστώ και την παράταξη μου που με στήριξε σε όποιο πρόβλημα είχα. Οι συνάδελφοι ειναι συνάδελφοι,και όχι συνεργάτες. ΕΙμαστε μαζί είτε είμαι στην γραμματεία ειτε όχι, γιατι είμαι στην γραμμή!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.