Παλαιότερα όλο και κάποιος έπαιρνε τηλέφωνο τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, ζητώντας πληροφορίες για την εγχώρια σιδηροδρομική αγορά και τις άδειες που απαιτούνται για μια σιδηροδρομική εταιρεία. Τώρα, ουδείς, τα τηλέφωνα πλέον δεν χτυπούν.
Όλοι, εντός κι εκτός Ελλάδας, περιμένουν τις εξελίξεις γύρω από την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και την πορεία των εμπορευματικών δρομολογίων – συμφωνιών της εταιρείας.
Αρκετοί είναι αυτοί που υπολογίζουν σε τυχόν «αστοχίες» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ασφαλώς, δεν έχει περάσει απαρατήρητο το γεγονός ότι η συμφωνία ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Cosco πηγαίνει «από δίμηνο σε δίμηνο» (μήπως δεν είναι ακόμα έτοιμη η γραμμή σύνδεσης του λιμένα Ικονίου με τον κύριο σιδηροδρομικό άξονα ή μήπως έχει να κάνει με την «τελειομανία» των Αμερικανών της HP που έχει εκπλήξει ακόμα και την Cosco;), αλλά και το εμπορευματικό δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με την αρωγή του ΣΕΒ, το οποίο θέλει δουλειά, έως ότου φτάσει στην πλήρη ανάπτυξή του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.