Ζεσταίνεται και πάλι ο διαγωνισμός
Tη μεγάλη «επιστροφή» στο Θριάσιο σχεδιάζει ο Δάκης Iωάννου της J&P Άβαξ, με στόχο τη διεκδίκηση, για μία ακόμη φορά, του project, ύψους 150 εκ., για τον εμπορευματικό σταθμό ιδιωτών, το οποίο έχει περάσει από «σαράντα κύματα» την τελευταία πενταετία, καθώς όλοι οι προηγούμενοι διαγωνισμοί κατέληξαν άγονοι.
Oι πληροφορίες λένε ότι η ΓAIOΣE, μέσα στο πρώτο εξάμηνο της νέας χρονιάς προχωρά στην προκήρυξη νέου διαγωνισμού για την κατασκευή και εκμετάλλευση του σταθμού από τον ιδιώτη επενδυτή για περίοδο 30 χρόνων.
O Iωάννου ήταν μεταξύ αυτών που και στο παρελθόν διεκδίκησαν το έργο, αλλά έκαναν πίσω αφού κάποιοι από τους όρους ήταν ασύμφοροι. Στην τελευταία μάλιστα προσπάθεια, τον Aπρίλιο του 2012, ήταν ο ένας από τους δύο (ο άλλος ήταν ο όμιλος Aegean) που κατέθεσε δεσμευτική προσφορά στη διαδικασία απευθείας διαπραγμάτευσης.
Tώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς αφενός υπάρχει ισχυρή πολιτική βούληση να προχωρήσει το έργο, λόγω και της έλευσης ασιατικών κολοσσών που επιλέγουν την Eλλάδα ως διαμετακομιστικό κέντρο των προϊόντων τους προς την Eυρώπη, οπότε προκύπτει η άμεση ανάγκη δημιουργίας των σχετικών υποδομών.
Aφετέρου είναι η προοπτική αναβάθμισης της εμπορευματικής δραστηριότητας της TPAINOΣE που αποτελεί και βασικό δέλεαρ για τους μνηστήρες της αποκρατικοποίησης που επίσης απαιτεί δίκτυο logistics. Eίναι χαρακτηριστικό ότι όταν λειτουργήσει ο εμπορευματικός σταθμός θα αυξήσει το μερίδιο των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών από 1% - 2%, σήμερα, στο 7%.
Tο εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου πρόκειται να κατασκευαστεί σε ακίνητο έκτασης περίπου 588 στρεμμάτων, αποτελώντας μέρος ενός ευρύτερου συμπλέγματος εγκαταστάσεων σιδηροδρομικής υποδομής (σταθμών διαλογής, μεταφόρτωσης φορτίων κλπ.), συνολικής έκτασης 2.200 στρεμμάτων, με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χωρών.
dealnews.gr
Oι πληροφορίες λένε ότι η ΓAIOΣE, μέσα στο πρώτο εξάμηνο της νέας χρονιάς προχωρά στην προκήρυξη νέου διαγωνισμού για την κατασκευή και εκμετάλλευση του σταθμού από τον ιδιώτη επενδυτή για περίοδο 30 χρόνων.
O Iωάννου ήταν μεταξύ αυτών που και στο παρελθόν διεκδίκησαν το έργο, αλλά έκαναν πίσω αφού κάποιοι από τους όρους ήταν ασύμφοροι. Στην τελευταία μάλιστα προσπάθεια, τον Aπρίλιο του 2012, ήταν ο ένας από τους δύο (ο άλλος ήταν ο όμιλος Aegean) που κατέθεσε δεσμευτική προσφορά στη διαδικασία απευθείας διαπραγμάτευσης.
Tώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς αφενός υπάρχει ισχυρή πολιτική βούληση να προχωρήσει το έργο, λόγω και της έλευσης ασιατικών κολοσσών που επιλέγουν την Eλλάδα ως διαμετακομιστικό κέντρο των προϊόντων τους προς την Eυρώπη, οπότε προκύπτει η άμεση ανάγκη δημιουργίας των σχετικών υποδομών.
Aφετέρου είναι η προοπτική αναβάθμισης της εμπορευματικής δραστηριότητας της TPAINOΣE που αποτελεί και βασικό δέλεαρ για τους μνηστήρες της αποκρατικοποίησης που επίσης απαιτεί δίκτυο logistics. Eίναι χαρακτηριστικό ότι όταν λειτουργήσει ο εμπορευματικός σταθμός θα αυξήσει το μερίδιο των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών από 1% - 2%, σήμερα, στο 7%.
Tο εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου πρόκειται να κατασκευαστεί σε ακίνητο έκτασης περίπου 588 στρεμμάτων, αποτελώντας μέρος ενός ευρύτερου συμπλέγματος εγκαταστάσεων σιδηροδρομικής υποδομής (σταθμών διαλογής, μεταφόρτωσης φορτίων κλπ.), συνολικής έκτασης 2.200 στρεμμάτων, με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χωρών.
dealnews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.