Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

Ευγενείς κόντρες ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ και επί της ουσίας τα προβλήματα παραμένουν

Ευγενείς κόντρες ΟΣΕ-ΕΡΓΟΣΕ και επί της ουσίας τα προβλήματα παραμένουν

H απαράδεκτη κατάσταση του αιώνια ημιτελούς σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα έχει φέρει σε δύσκολη θέση τις εταιρείες που απαρτίζουν τον όμιλο του ΟΣΕ. Η πραγματικότητα της τραγικής κατάστασης που επικρατεί σήμερα στις σιδηροδρομικές μεταφορές, στα έργα που δεν τελειώνουν ποτέ, στα δισεκατομμύρια χωρίς πραγματικό αντίκρυσμα στην οικονομία και την καθημερινότητα των πολιτών με την κρίση φάνηκε σε όλο της το μεγαλείο.

Το ypodomes.com έχει αναδείξει πολλές φορές την ανεπίτρεπτη κατάσταση στα σιδηροδρομικά δρώμενα της πρωτεύουσας με τα αιώνια εργοτάξια, την άθλια εξυπηρέτηση και την επιοικώς απαράδεκτη κατάσταση στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο. Ωστόσο παρά τις εμφανείς αδυναμίες που υπάρχουν οι κόντρες μεταξύ των σιδηροδρομικών εταιρειών συνεχίζει να υπάρχει και είναι ένα κοινό μυστικό εδώ και 3 χρόνια.

Τελευταία πράξη έιχαμε πριςν 3 μέρες όταν ύστερα από αναφορές ότι το υπουργείο Μεταφορών προσανατολίζεται στην εκχώρηση της συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου στην ΕΡΓΟΣΕ, ο ΟΣΕ “απάντησε” με ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία πιστοποιήθηκε με σύστημα ISO ως “διαχειριστής σιδηροδρομικής υποδομής”.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται, "ο ΟΣΕ έγινε πρόσφατα ένας από τους φορείς του Δημοσίου με Πιστοποιητικό Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, κατά ISO 9001:2008. Με σκοπό τη διαφανή και εύρυθμη λειτουργία του, ο Οργανισμός προχώρησε σε διαδικασίες αναλυτικής αποτύπωσης και ανανέωσης υφισταμένων διαδικασιών καθώς και διεργασιών κρίσιμης σημασίας Τμημάτων και Διευθύνσεων.

Μετά τις καίριες παρεμβάσεις σε μια σειρά από Διευθύνσεις και Τομείς Δράσης, ο ΟΣΕ απέκτησε τον Ιανουάριο 2014, το Πιστοποιητικό Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας, κατά ISO 9001:2008. Το πεδίο εφαρμογής της πιστοποίησης αφορά σε Κεντρικές επιχειρησιακές λειτουργίες Διαχειριστή Σιδηροδρομικής Υποδομής.

Αναλυτικά στην:
-Διαχείριση της ανάπτυξης του Δικτύου
-Διαχείριση της Συντήρησης της Σιδηροδρομικής Γραμμής
-Διαχείριση της Ηλεκτροκίνησης και των Η/Μ Συστημάτων
-Διαχείριση της Κυκλοφορίας

Ο Φορέας Πιστοποίησης ήταν η EUROCERT, ο οποίος λειτουργεί υπό τη διαπίστευση του Εθνικού Συστήματος Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ)".

 
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Επι της ουσίας όμως τα προβλήματα παραμένουν, σύγχρονος σιδηρόδρομος δεν υπάρχει ακόμα, οι υπηρεσίες που λαμβάνουν οι πολίτες δεν είναι ικανοποιητικές, τα έργα που άρχισαν πριν από σχεδόν 30 χρόνια δεν έχουν ολοκληρωθεί και με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις η βασική διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη με σύγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα θα γίνει το 2017. Για την Πάτρα θα πρέπει να περιμενουμε το 2020 ενώ ο Προαστιακός της Αθήνας λειτουργεί υποτυπωδώς, οι δευτερεύουσες γραμμές είναι σε άγνωστη κατάσταση. Στην περίπτωση του δικτύου της Θεσσαλίας αν δεν είχαμε την έντονη πίεση από την Περιφέρεια που πιέζει σχεδόν 4 χρόνια είναι άγνωστο αν είχαμε έργα για τον εξηλεκτρισμό της γραμμής από Λάρισα μέχρι Βόλο και από Φάρσαλα μέχρι Καλαμπάκα.
Πηγή: ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.