Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2014

Αγώνας δρόμου για το πρώτο ηλεκτροκίνητο δρομολόγιο Αθήνας-Θεσσαλονίκης το 2017

Σιδηρόδρομος: Αγώνας δρόμου για το πρώτο ηλεκτροκίνητο δρομολόγιο Αθήνας-Θεσσαλονίκης το 2017

Με τον χρόνο να τρέχει εις βάρος του έργου, πριν από 20 μέρες υπογράφηκε το έργο-σκούπα για την ολοκλήρωση όλων των έργων στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός μήκους 106χλμ.

Η ανάδοχος του έργου, κοινοπραξία «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ- J &P- ΑΒΑΞ ΑΕ - ΤΕΡΝΑ ΑΕ» πρέπει να βάλει φουλ τις μηχανές προκειμένου να κατορθώσει να ολοκληρώσει όλες τις εργασίες καθώς η προθεσμία των 36 μηνών πρέπει να τηρηθεί για να δούμε στις αρχές του 2017 το πρώτο ηλεκτροκίνητο τρένο να συνδέει την Αθήνα με την Θεσσαλονίκη αλλά και τρένα από την Ευρώπη να φτάνουν για πρώτη φορά στην ιστορία της Αθήνας στην πόλη χάρη στην ολοκλήρωση των έργων.

Να θυμίσουμε πως η έκπτωση που έδωσε η Κοινοπραξία είναι 8,5%. Η ολοκλήρωση των εργασιών προβλέπεται να γίνει, για το πρώτο τμήμα (Τιθορέα – Λιανοκλάδι) σε 24 μήνες (τέλη του 2015). Το έργο ολοκλήρωσης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας- Δομοκού στη Φθιώτιδα, είναι προϋπολογισμού 415 εκατ. ευρώ.

ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ
Οι υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της υποδομής της Ν.Σ.Γ.Υ.Τ. και των τεχνικών έργων απότον Σ.Σ. Τιθορέας (Χ.Θ.164+135,39) έως τη Χ.Θ. 232+690 περίπου,

Οι εργασίες ανακαίνισης ή/και ολοκλήρωσης της υποδομής, επιδομής και των κτιριακών εγκαταστάσεων τωνΣιδηροδρομικών Σταθμών Τιθορέας, Λιανοκλαδίου, Μώλου, Αγ. Στεφάνου και Δομοκού, καθώς και εντός τωνΣιδηροδρομικών Στάσεων Αγγειών και Θαυμακού,

Οι εργασίες για την κατασκευή της γέφυρας ΣΓ 26 στη Χ.Θ. 259+351,647, συνολικού μήκους 404,80m,
Οι εργασίες κατασκευής της επιδομής με έρμα της Ν.Σ.Γ.Υ.Τ. από την Χ.Θ. 164+135,390 (είσοδος Σ.Σ.Τιθορέας) έως την Χ.Θ. 288+733,59 (έξοδος Σ.Σ. Δομοκού) όπως αυτή προβλέπεται από την εγκεκριμένη μελέτη,

Οι εργασίες κατασκευής της Σταθερής Επιδομής τύπου Rheda 2000 στις σήραγγες Καλλιδρόμου και Όθρυος,
Οι ηλεκτρομηχανολογικές (Η/Μ) εργασίες των κτιριακών εγκαταστάσεων των Σιδηροδρομικών Σταθμών και Στάσεων,
Οι εργασίες Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων Καλλιδρόμου και Όθρυος,
Η κατασκευή των τηλεπικοινωνιακών συστημάτων στην περιοχή του Έργου,
Η κατασκευή συστήματος σηματοδότησης ETCS Level 1 για την σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής απότην Χ.Θ. 164+135,390 έως την Χ.Θ. 288+733,59, καθώς και τηλεδιοίκησης της σηματοδότησης,

Η κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος2Χ15MVA έκαστος και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25 kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.

ΜΕΧΡΙ 200ΧΛΜ ΤΗΝ ΩΡΑ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ
Η νέα χάραξη, μήκους 106 χλμ, έχει σχεδιαστεί για ταχύτητες 160-200 χλμ/ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής. Το πρώτο τμήμα (Τιθορέα- Λιανοκλάδι περιλαμβάνει τη δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9,036 χλμ, ενώ το δεύτερο (Λιανοκλάδι-Δομοκός) διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6,38 χλμ και μέσω της αποξηραμένης λίμνης Ξινιάδας καταλήγει στον Δομοκό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.