Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2014

Ας μιμηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την Trenitalia, ώστε να μην την καταπιεί η Ryanair

 
H εξαγγελθείσα δυναμική είσοδος της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τα εισιτήρια των 12 ευρώ, δεν έχει θορυβήσει μόνο την Aegean Airlines, αλλά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα ΚΤΕΛ.
Η ιρλανδική εταιρεία έχει εξαγγείλει ότι, από τον Απρίλιο, θα διεξάγει 10 ημερήσιες πτήσεις μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Ανεξάρτητα από τις προσφορές, ο μέσος ναύλος της Ryanair ανέρχεται στα 42 ευρώ, αν και σε μια μικρή διαδρομή, όπως η σύνδεση των 2 ελληνικών πόλεων, ίσως το αντίτιμο να είναι χαμηλότερο από το μέσο όρο.
Πέρα από την Aegean, η είσοδος της Ryanair έχει θορυβήσει και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία κινδυνεύει να απολέσει μερίδιο επιβατών. Πόσω μάλλον, όταν είχε παρατηρηθεί αύξηση επιβατών α΄ θέσης, έπειτα από την απόφαση της Olympic Air να διακόψει το εν λόγω δρομολόγιο, καθώς κατευθύνθηκαν στο τραίνο επιβάτες πιο υψηλού εισοδηματικού προφίλ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι σε μειονεκτική θέση, δεδομένου ότι δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε χρόνο μια αεροπορική εταιρεία.
Από την άλλη πλευρά, οφείλει να πάρει ως παράδειγμα τις σιδηροδρομικές εταιρείες  Trenitalia και Italo, οι οποίες κατάφεραν να «εκδιώξουν» τη Ryanair από τη διαδρομή Ρώμη (Ciampino) και Μιλάνο (Orio al Serio).
Σύμφωνα με ιταλικά μέσα, οι δυο εταιρείες κατάφεραν, με τα high – speed τραίνα, να «νικήσουν» τη Ryanair στη διαδρομή Μιλάνο – Ρώμη, η οποία πέρα από τις 29 Μαρτίου δεν έχει, επί του παρόντος, δημοσιοποιήσει την πρόθεσή της για συνέχιση δρομολογίων.
Αιτία, η αυξανόμενη  ζήτηση για σιδηροδρομικές μεταφορές υψηλής ταχύτητας που είναι ανταγωνιστική, τόσο στην τιμή, όσο και στις υπηρεσίες. Σε αυτήν την κατεύθυνση οφείλει να κινηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Φώτης Φωτεινός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.