Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2014

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Σ.Σ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ


ΑΘΗΝΑ, 13/3/2014
 
 
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
 
Μετά από τις πολιτικές, που εφαρμόστηκαν με το ν.3891 είχαμε ως αποτέλεσμα το κλείσιμο της γραμμής Πελοποννήσου, τις μετατάξεις του προσωπικού όσον αφορά την Κίνηση, αλλά και προβλήματα όσον αφορά τη φύλαξη και τη συντήρηση γραμμής και τροχαίου υλικού, η οποία παρέμεινε ενεργή με αναστολή αλλά χωρίς η Κυβέρνηση και η Διοίκηση να φροντίσει για τη φύλαξη της περιουσίας που ανήκει στον Ελληνικό Λαό αφήνοντάς την έρμαιο στους κυνηγούς μετάλλων.
 
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
  • Το ξήλωμα 250 μέτρων γραμμής στον Αι Βασίλη, 100 μέτρων στην Ελευσίνα, 35 μέτρων στον Πύργο. Εκεί είχαμε τον εκτροχιασμό μιας δραιζήνας με εργαζομένους από την Πάτρα και από τύχη δεν είχαμε θύματα.
  • Την εξαφάνιση 7 συλλεκτικών μηχανών Mitsubishi από τον Καρδιακαύτη Πύργου Ηλείας.
  • Την αναλγησία της Διοίκησης να δώσει εντολή για την κοπή του ιστορικού βαγονιού που μετέφερε τα οστά του Κολοκοτρώνη αλλά και για τα ΑΣΙΔ SIEMENS και AΝDRANZ τα οποία ή έχουν κλαπεί ή έχουν μείνει κουφάρια και στοιχίζουν περίπου 300.000 ευρώ το καθένα.
Ο Σύνδεσμος Σιδηροδρομικών Πελοποννήσου καταγγέλλει σαν απαράδεκτο αυτό το γεγονός και καλεί τη Διοίκηση να πάρει τα απαραίτητα μέτρα φύλαξης της περιουσίας του Ελληνικού Λαού.
 
 
ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΟΥ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.