Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2015

Ανακοίνωση ΠΟΣ για την συνάντηση με το ΤΑΙΠΕΔ

Αθήνα, 8 / 10 /2015
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
        Πραγματοποιήθηκε χθες συνάντηση του Προεδρείου της Π.Ο.Σ. με τον Πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ κ.Πιτσιόρλα παρουσία και του κ.Παπαγεωργαντά που είναι ορισμένος στο Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ εκ μέρους του Ταμείου.


  1. Κατά τη συνάντηση καταθέσαμε τις διαχρονικές απόψεις των Σιδηροδρομικών για Ενιαίο – Δημόσιο Σιδηρόδρομο με πλήρεις και τεκμηριωμένες προτάσεις αποδεικνύοντας ότι οι ιδιωτικοποιήσεις των εταιρειών βλάπτουν σοβαρά τα συμφέροντα της χώρας.
  2. Καταθέσαμε επίσης τις προτάσεις μας για την απαξίωση των Εταιρειών απαιτώντας να σταματήσει ο κατήφορος και να γίνουν επιτέλους προσλήψεις.
  3. Ζητήσαμε απαντήσεις στο χρονοδιάγραμμα των προωθούμενων ιδιωτικοποιήσεων καθώς και τι μέλλει γενέσθαι εάν ο διαγωνισμός καταστεί άγονος.
  4. Με αφορμή τις δηλώσεις του Υπουργού κ.Σπίρτζη για ΣΔΙΤ, υποβάλλαμε το ερώτημα αν και κατά πόσον εμπλέκεται η συντήρηση της υποδομής με τις ιδιωτικοποιήσεις και αν προκρίνονται τα ΣΔΙΤ.
  5. Απαιτήσαμε διασφάλιση των θέσεων εργασίας αν πραγματοποιηθούν οι ιδιωτικοποιήσεις καθώς και αν υφίσταται στο σχεδιασμό τους η διασφάλιση του υπάρχοντος προσωπικού.
  6. Γνωστοποιήσαμε την πρόθεσή μας για υπογραφή ενιαίας διετούς Σ.Σ.Ε.
        Οι απαντήσεις που λάβαμε ήταν οι εξής:
  1. Η ιδιωτικοποίηση των εταιρειών είναι πολιτική απόφαση που λήφθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση και συνεχίζεται και από τη σημερινή. Το ΤΑΙΠΕΔ δεν λαμβάνει πολιτικές αποφάσεις παρά μόνο έχει την αρμοδιότητα να τις εκτελεί.
  2. Υπάρχει ταύτιση απόψεων στο ζήτημα της απαξίωσης των Εταιρειών και στις προσλήψεις και ήδη το ΤΑΙΠΕΔ έχει ζητήσει από την Κυβέρνηση να γίνουν προσλήψεις.
  3. Οι δεσμευτικές προσφορές έχουν καθοριστεί να πραγματοποιηθούν στις 3 Δεκεμβρίου 2015 και εάν ο διαγωνισμός καταστεί άγονος, τότε το ζήτημα θα το διαχειριστεί η Κυβέρνηση με την Commission, διότι η Commission θα κάνει απαιτητά τα 800 περίπου εκατ.ευρώ που είναι οι «παράνομες» κρατικές ενισχύσεις.
  4. Είναι απαίτηση των «επενδυτών» να υπάρχει αξιόπιστη συντήρηση της υποδομής και στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 5-10-2015 αποφασίσθηκε να προταθεί το σχέδιο που πρότεινε ο ΟΣΕ για τρία χρόνια ανάταξη και συντήρηση της υποδομής με τα 120 εκατ.ευρώ που διαθέτει ο ΟΣΕ εξασφαλίζονται και τα επιπλέον που θα χρειαστούν για τον τρίτο χρόνο. Επιλέχθηκε να πραγματοποιηθεί αυτό από τον ΟΣΕ με τη διαδικασία των δημοσίων έργων.
  5. Δεσμεύθηκαν ότι θα διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας και θα γίνει προσπάθεια να εξευρεθούν λύσεις για τη διασφάλιση του υπάρχοντος προσωπικού.
  6. Όσον αφορά για τη διετή Σ.Σ.Ε. μας είπαν ότι έχουν γίνει με όλους οι ανάλογες συνεννοήσεις και μπορούμε να προχωρήσουμε στη διαπραγμάτευση και την υπογραφή νέας Σ.Σ.Ε. καθιστώντας μας σαφές ότι η Σ.Σ.Ε. που υπογράφθηκε το 2014 έχει λήξει.
Συναδέλφισες, Συνάδελφοι,
        Η Κυβέρνηση συνεχίζει την ίδια πολιτική με τις προηγούμενες Κυβερνήσεις ξεπουλώντας τη δημόσια περιουσία και μάλιστα με εντατικότατους ρυθμούς και ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα.
Όσο και αν το περιτύλιγμα του πακέτου είναι πιο φανταχτερό, δυστυχώς δεν αλλάζει ούτε το περιεχόμενο αλλά ούτε και τις πρακτικές, σε σημείο που με πολύ κομψό τρόπο ομολογουμένως μας επανέλαβαν άλλα πρόσωπα τα ίδια επιχειρήματα προσπαθώντας να μας πείσουν ότι πρέπει να είμαστε ευτυχείς που θα ιδιωτικοποιηθούμε, διαφορετικά θα μπούμε σε περιπέτειες.
Το μόνο που άλλαξε είναι οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί και δυστυχώς είναι δυσμενέστερες για μας.
Σας καλούμε όλους να δώσουμε ενωμένοι αυτή τη μάχη, αφήνοντας για μετέπειτα τις όποιες διαφοροποιήσεις και διαφωνίες μας που καθίστανται ασήμαντες τούτη τη χρονική περίοδο.
Κυβέρνηση – Διοικήσεις – Συνδικάτο και Εργαζόμενοι
όλοι θα κριθούμε τώρα καθώς το όποιο αποτέλεσμα
θα σηματοδοτήσει και το μέλλον.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.
         osedriver.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.