Με τις προωθούμενες απολύσεις οδηγούν τον Οργανισμό σε λουκέτο καταγγέλλει η ομοσπονδία σιδηροδρομικών
Για δεύτερη φορά μέσα σε δύο χρόνια θα αξιολογηθούν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ! Πρόκειται για τη ΔΕΚΟ που έχει γίνει… πειραματόζωο κατ’ επιταγήν των Μνημονίων και των κυβερνώντων, ενώ με τις προωθούμενες απολύσεις υπό τον μανδύα της «αξιολόγησης» οδηγείται σε λουκέτο. Την αποκάλυψη κάνει με χθεσινή ανακοίνωσή της η ομοσπονδία σιδηροδρομικών, υπενθυμίζοντας ότι με τις «συνταγές» της εταιρείας PriceWaterhouseCoopers (PWC) το 2010 είχαν απομακρυνθεί με μετατάξεις 2.500 εργαζόμενοι από τον ΟΣΕ και 750 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η επιλογή αυτή οδήγησε σε συρρίκνωση του σιδηροδρομικού δικτύου, σε κλείσιμο γραμμών στην Πελοπόννησο και τη Δυτική Μακεδονία, καθώς και σε υπολειτουργία του τμήματος Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη, που εξυπηρετείται μόνον από δύο δρομολόγια την ημέρα.
Η PWC καθόριζε ότι το ελάχιστο προσωπικό για να λειτουργήσει το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι 2.800 άτομα στον ΟΣΕ και 920 άτομα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Σήμερα υπολείπονται περίπου 600 άτομα στον ΟΣΕ και 100 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ», επισημαίνει η ομοσπονδία, επικαλούμενη την προ διετίας μελέτη της εταιρείας, η οποία -όπως όλα δείχνουν- ετοιμάζεται να… επαναξιολογήσει τους εργαζόμενους στον όμιλο του ΟΣΕ, με τον οποίο άλλωστε συνεργάζεται για περισσότερα από 15 χρόνια.
«Ο σιδηρόδρομος δεν αντέχει άλλες μειώσεις προσωπικού, γιατί αυτό ετοιμάζουν με τη νέα αξιολόγηση», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Π. Παρασκευόπουλος, πρόεδρος της ομοσπονδίας σιδηροδρομικών, και αποκάλυψε ότι λόγω των ελλείψεων σε σημαντικούς τομείς ο ΟΣΕ οφείλει στους εργαζόμενους περισσότερες από 80.000 ώρες από ρεπό και άδειες που δεν έχουν δοθεί στους εργαζόμενους.
«Δεν δεχόμαστε νέα μείωση προσωπικού με οποιοδήποτε πρόσχημα», προειδοποιεί ο Παναγιώτης Τερζόγλου, μέλος της διοίκησης της ομοσπονδίας, που κάνει λόγο για «μνημονιακό παραλογισμό». Υπενθυμίζει ότι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο η ομοσπονδία έχει ήδη πάρει απόφαση για απεργία διαρκείας σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η «συνταγή» της αξιολόγησης, που ουσιαστικά οδηγεί σε απολύσεις προσωπικού, βρίσκει αντίθετους και τους εργαζόμενους στην κατασκευή του μετρό. Λόγω των συνεχών μειώσεων στους μισθούς, που έφτασαν στο 60% σε σχέση με τα επίπεδα του 2009, στην εταιρεία έχουν απομείνει περίπου 400 άτομα όταν πριν από μια διετία έφταναν τους 550. «Είναι οξύμωρο να εξαγγέλλουν νέα έργα και να ετοιμάζουν μειώσεις προσωπικού», ανέφερε στην «Εφ.Συν.» ο Γ. Κωστοβασίλης, πρόεδρος των εργαζομένων στην «Αττικό Μετρό». Η προκήρυξη της διαδικασίας αξιολόγησης έγινε από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και προβλέπει τη διάθεση 750.000 ευρώ σε 12 υπουργεία, κυρίως στις εταιρείες στους τομείς των μεταφορών και υποδομών. «Προβλέπει και την αξιολόγηση δομών» επισημαίνει και θεωρεί ότι μια τέτοια επιλογή στην περίπτωση της «Αττικό Μετρό» οδηγεί σε κατάργηση τμημάτων. «Μιλάνε για συντονισμό των δράσεων σε μια εταιρεία που σε μια εικοσαετία έχει παραδώσει έργα ύψους 6.500 εκατ. ευρώ στο επιβατικό κοινό», παρατήρησε ο πρόεδρος των εργαζομένων.
Της Χαράς Τζαναβάρα
Για δεύτερη φορά μέσα σε δύο χρόνια θα αξιολογηθούν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ! Πρόκειται για τη ΔΕΚΟ που έχει γίνει… πειραματόζωο κατ’ επιταγήν των Μνημονίων και των κυβερνώντων, ενώ με τις προωθούμενες απολύσεις υπό τον μανδύα της «αξιολόγησης» οδηγείται σε λουκέτο. Την αποκάλυψη κάνει με χθεσινή ανακοίνωσή της η ομοσπονδία σιδηροδρομικών, υπενθυμίζοντας ότι με τις «συνταγές» της εταιρείας PriceWaterhouseCoopers (PWC) το 2010 είχαν απομακρυνθεί με μετατάξεις 2.500 εργαζόμενοι από τον ΟΣΕ και 750 από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η επιλογή αυτή οδήγησε σε συρρίκνωση του σιδηροδρομικού δικτύου, σε κλείσιμο γραμμών στην Πελοπόννησο και τη Δυτική Μακεδονία, καθώς και σε υπολειτουργία του τμήματος Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη, που εξυπηρετείται μόνον από δύο δρομολόγια την ημέρα.
Η PWC καθόριζε ότι το ελάχιστο προσωπικό για να λειτουργήσει το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι 2.800 άτομα στον ΟΣΕ και 920 άτομα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Σήμερα υπολείπονται περίπου 600 άτομα στον ΟΣΕ και 100 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ», επισημαίνει η ομοσπονδία, επικαλούμενη την προ διετίας μελέτη της εταιρείας, η οποία -όπως όλα δείχνουν- ετοιμάζεται να… επαναξιολογήσει τους εργαζόμενους στον όμιλο του ΟΣΕ, με τον οποίο άλλωστε συνεργάζεται για περισσότερα από 15 χρόνια.
«Ο σιδηρόδρομος δεν αντέχει άλλες μειώσεις προσωπικού, γιατί αυτό ετοιμάζουν με τη νέα αξιολόγηση», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Π. Παρασκευόπουλος, πρόεδρος της ομοσπονδίας σιδηροδρομικών, και αποκάλυψε ότι λόγω των ελλείψεων σε σημαντικούς τομείς ο ΟΣΕ οφείλει στους εργαζόμενους περισσότερες από 80.000 ώρες από ρεπό και άδειες που δεν έχουν δοθεί στους εργαζόμενους.
«Δεν δεχόμαστε νέα μείωση προσωπικού με οποιοδήποτε πρόσχημα», προειδοποιεί ο Παναγιώτης Τερζόγλου, μέλος της διοίκησης της ομοσπονδίας, που κάνει λόγο για «μνημονιακό παραλογισμό». Υπενθυμίζει ότι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο η ομοσπονδία έχει ήδη πάρει απόφαση για απεργία διαρκείας σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο.
Η «συνταγή» της αξιολόγησης, που ουσιαστικά οδηγεί σε απολύσεις προσωπικού, βρίσκει αντίθετους και τους εργαζόμενους στην κατασκευή του μετρό. Λόγω των συνεχών μειώσεων στους μισθούς, που έφτασαν στο 60% σε σχέση με τα επίπεδα του 2009, στην εταιρεία έχουν απομείνει περίπου 400 άτομα όταν πριν από μια διετία έφταναν τους 550. «Είναι οξύμωρο να εξαγγέλλουν νέα έργα και να ετοιμάζουν μειώσεις προσωπικού», ανέφερε στην «Εφ.Συν.» ο Γ. Κωστοβασίλης, πρόεδρος των εργαζομένων στην «Αττικό Μετρό». Η προκήρυξη της διαδικασίας αξιολόγησης έγινε από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και προβλέπει τη διάθεση 750.000 ευρώ σε 12 υπουργεία, κυρίως στις εταιρείες στους τομείς των μεταφορών και υποδομών. «Προβλέπει και την αξιολόγηση δομών» επισημαίνει και θεωρεί ότι μια τέτοια επιλογή στην περίπτωση της «Αττικό Μετρό» οδηγεί σε κατάργηση τμημάτων. «Μιλάνε για συντονισμό των δράσεων σε μια εταιρεία που σε μια εικοσαετία έχει παραδώσει έργα ύψους 6.500 εκατ. ευρώ στο επιβατικό κοινό», παρατήρησε ο πρόεδρος των εργαζομένων.
Της Χαράς Τζαναβάρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.