ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
“ΑΠΟ
ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ”
Η αξιολόγηση των δομών στο
σιδηρόδρομο πραγματοποιήθηκε προ διετίας από την ίδια την εταιρεία που κάνει
και σήμερα την αξιολόγηση, την PricewaterhouseCoupers (PWC).
Σύμφωνα
με την αξιολόγηση:
- Το
δίκτυο του ΟΣΕ έχει συρρικνωθεί σημαντικά (κλείσιμο Πελοποννήσου και
Δυτικής Μακεδονίας, υπολειτουργία του τμήματος Θεσσαλονίκη –
Αλεξανδρούπολη με δύο τραίνα την ημέρα).
- Το
ελάχιστο απαιτητό προσωπικό για να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος καθορίστηκε
για τον ΟΣΕ (ΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ) 2800 άτομα και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 920 άτομα.
- Σήμερα,
μετά από 2500 μετατάξεις στον ΟΣΕ και 750 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που πραγματοποιήθηκαν
στο μεσοδιάστημα, το προσωπικό των δύο εταιρειών υπολείπεται της
προαναφερθείσας αξιολόγησης της PWC, κατά 600 περίπου άτομα στον
ΟΣΕ και 100 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Μάλιστα, σήμερα τόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσο
και ο ΟΣΕ παρουσιάζουν λειτουργική κερδοφορία, έναντι ζημιών προ του
προγράμματος εξυγίανσης, κάτι το οποίο παραδέχθηκε ο ίδιος ο Πρωθυπουργός στις
προγραμματικές δηλώσεις.
Στον όμιλο του ΟΣΕ έχει εφαρμοστεί,
με τον πιο ακραίο τρόπο, το ενιαίο μισθολόγιο, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι να
έχουν υποστεί μειώσεις, επί των τακτικών αποδοχών, που φτάνουν περίπου έως και
60%, σε σύγκριση με το 2009.
Από
το σιδηρόδρομο δεν περισσεύει κανένας εργαζόμενος και αποτελεί «μνημονιακό παραλογισμό» να επανέρχεται «αξιολόγηση» για να
δικαιολογήσει τις επερχόμενες απολύσεις που προανήγγειλε ο ίδιος ο Υπουργός
Μεταφορών.
Αποτελεί
πάγια θέση μας η λειτουργία ενός ενιαίου
δημόσιου σιδηρόδρομου με επαγγελματίες σιδηροδρομικούς που μόνο αυτοί με την καθημερινή
προσπάθεια που καταβάλλουν μπορούν να εγγυηθούν την ποιότητα των παρεχόμενων
υπηρεσιών και τη διασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας του.
Η
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.