Αυλαία πέφτει σήμερα στην πρώτη φάση του διαγωνισμού για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς το απόγευμα ανοίγουν οι φάκελοι που θα αποκαλύψουν τους υποψήφιους αγοραστές της εταιρείας.
Η προθεσμία για την εκδήλωση ενδιαφέροντος λήγει σήμερα, καθώς, παρά τις αρχικές προθέσεις, η πρώτη φάση των διαγωνισμών ιδιωτικοποίησης ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Rosco (εταιρεία συντήρησης τροχαίου υλικού) να κυλήσουν ταυτόχρονα, τελικώς δεν επετεύχθη.
Οι τελευταίες πληροφορίες καταγράφουν σημαντικό πολυεθνικό ενδιαφέρον για την απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο όμως μένει να αποτυπωθεί και με την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού που θα ακολουθήσει.
Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τα ερωτήματα και τα αιτήματα για διευκρινίσεις που έχουν υποβληθεί το τελευταίο διάστημα στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία έχει «προικιστεί» με μετρητά και ακίνητα, αναμένεται να εκδηλώσουν επιχειρήσεις από τη Γαλλία, την Κίνα, τη Ρωσία, τη Ρουμανία και τις ΗΠΑ.
Οι Κινέζοι, μέσω της Cosco και σε σύμπραξη πιθανότατα με την China Railways Corporation Company (CRCC), φαίνεται ότι διατηρούν το ενδιαφέρον τους, όπως και οι Γαλλικοί Σιδηρόδρομοι (SNCF), οι οποίοι παρακολουθούν τη διαδικασία της ιδιωτικοποίησης από την αρχή.
Εντονο είναι το ενδιαφέρον της ρουμανικής Grup Feroviar Roman (GFR), την οποία πληροφορίες φέρουν να εξετάζει την πιθανότητα συνεργασίας με ιταλικές εταιρείες. Ερωτήματα έχει υποβάλει και η αμερικανική Omnitrax, ενώ μένει να αποσαφηνιστεί η στάση των Ρώσων, οι οποίοι είχαν εκφράσει ενδιαφερον εξαρχής μέσω των ρωσικών σιδηροδρόμων (RZD).
Το τίμημα, σύμφωνα με πηγές, δύσκολα θα ξεπεράσει τα 30 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η προθεσμία για την υποβολή ενδιαφέροντος για τη ROSCO λήγει στις 30 του μήνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.