Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Οι κινήσεις "επέκτασης" της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

 
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τρένα για τουρίστες και επιβράβευση πελατών-Οι κινήσεις «επέκτασης»
Ταχεία εξέλιξη στον διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προέβλεψε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ο οποίος διατύπωσε την εκτίμηση ότι το θέμα πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα τελειώσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.
Ο κ. Θ. Ζηλιασκόπουλος από τη Θεσσαλονίκη σημείωσε ότι για τον ίδιο εκείνο που έχει μεγαλύτερη αξία δεν είναι το τίμημα αλλά το σχέδιο ανάπτυξης της εταιρείας που θα κομίσει ο επενδυτής και το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει, πολύ γρήγορα, σε μεγάλη αύξηση του αριθμού των εργαζομένων στην εταιρεία, η οποία για φέτος εκτιμάται ότι θα κλείσει με κέρδη 1-2 εκατομμυρίων ευρώ.
«Αν το επενδυτικό σχέδιο αναπτυχθεί στη σωστή κατεύθυνση, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης των εμπορευματικών μεταφορών προς τα Βαλκάνια, την Αυστρία και τη Γερμανία, με εκμετάλλευση του δικαιώματος έλξης που διαθέτει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως ευρωπαϊκή εταιρεία, αυτή θα μπορούσε να εξελιχθεί δυναμικά και να έχει ως αποτέλεσμα η εταιρεία να απασχολεί την επόμενη τετραετία 3.000-4.000 εργαζομένους, έναντι περίπου 700-800 σήμερα.
Πάντως η διοίκηση της εταιρείας δεν μένει με τα χέρια σταυρωμένα αναμένοντας τον επενδυτή, αλλά δραστηριοποιείται προς την κατεύθυνση της αύξησης του έργου της. Στο πλαίσιο αυτό εξελίσσονται ήδη συνομιλίες προκειμένου να αναλάβει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ την μεταφορά σωλήνων, που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή του αγωγού ΤΑΡ.

Τρένα για τουρίστες

Παράλληλα η εταιρεία σχεδιάζει να εκμεταλλευτεί το αυξημένο τουριστικό ρεύμα που καταγράφεται από τα Βαλκάνια και την Τουρκία με προορισμό τη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό, στα μέσα του 2014, σκοπεύει να ξεκινήσει τη δρομολόγηση τρένων με τα οποία η Θεσσαλονίκη θα συνδέεται καθημερινά με τα Σκόπια, την Σερβία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία.
Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ Ζηλιασκόπουλος στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου χθες στη Θεσσαλονίκη «το καλοκαίρι του 2014 θέλουμε να έχουμε τη δυνατότητα να μεταφέρουμε Βούλγαρους, Σέρβους και Σκοπιανούς τουρίστες στις παραλίες».
Σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο η επέκταση δρομολογίων προς τα Σκόπια παρουσιάζει τις μικρότερες δυσκολίες και θα μπορούσε να γίνει άμεσα. Στην περίπτωση της Βουλγαρίας η εκεί σιδηροδρομική εταιρεία αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα τα οποία μπορεί να δημιουργήσουν καθυστερήσεις, ενώ στην περίπτωση της Τουρκίας σε εξέλιξη βρίσκονται έργα στο δίκτυο τα οποία όμως αναμένεται να ολοκληρωθούν τους επόμενους μήνες.
Στο πλαίσιο του εγχειρήματος που σχεδιάζει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξετάζει και την δημιουργίας ολοκληρωμένων τουριστικών πακέτων.

Επιβράβευση για τους τακτικούς επιβάτες

Παράλληλα η εταιρεία σχεδιάζει πρόγραμμα επιβράβευσης των τακτικών πελατών της το οποίο θα θέσει σε πλήρη εφαρμογή τον επόμενο μήνα ενώ επεκτείνει και την εμβέλεια της υπηρεσίας των "Τραινοταξί" σε άλλες πέντε πόλεις (Λάρισα, Βόλο, Κατερίνη, Έδεσσα, Ξάνθη). Σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, στόχος των κινήτρων είναι να επιβραβευτούν οι τακτικοί επιβάτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν προνομιακή πρόσβαση στα εισιτήρια των 9 ευρώ στο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη.
Στην εν λόγω γραμμή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέχει περίπου το 30% της κίνησης εσωτερικού με όλα τα μέσα, ωστόσο γεγονός είναι ότι η κίνηση καταγράφει γενική μείωση, η οποία αποδίδεται στην οικονομική κρίση. Σε μια προσπάθεια να κάνει το τρένο περισσότερο ελκυστικό, η εταιρεία θα εξετάσει και το ενδεχόμενο να προσφέρει στους συρμούς της πρόγραμμα ψυχαγωγίας που θα δίνει στους επιβάτες τη δυνατότητα να βλέπουν ταινίες κατά την διάρκεια του ταξιδιού. Η εφαρμογή πρόκειται να δοκιμαστεί αρχικά και εφόσον προκύψει ενδιαφέρον τότε η χρήση της θα επεκταθεί.
Να σημειωθεί ότι ήδη η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσφέρει πλέον δωρεάν γεύμα στους επιβάτες της πρώτης θέσης στο δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Μάλιστα στην προσφορά αυτή αποδίδεται η αύξηση της πληρότητας στην α' θέση στο 90% έναντι μόλις 40%.

Επέκταση του προαστιακού δικτύου στη Θεσσαλονίκη

Παράλληλα, όμως, η εταιρεία με την συνεργασία του Δήμου της Θεσσαλονίκης σχεδιάζει επέκταση και του Προαστιακού της πόλης προκειμένου αυτός να φτάσει μέχρι το λιμάνι της πόλης και της δυτικές συνοικίες.
Η προέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου (που σήμερα εξυπηρετεί το Κιλκίς και την Εδεσσα) μέχρι το λιμάνι, θα γίνει προσπάθεια να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2014 - 2020, σύμφωνα με τον δήμαρχο της πόλης κ. Μπουτάρη. Παρότι ακόμη δεν έχουν γίνει μελέτες, ούτε έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση, αυτό που εξετάζεται είναι να υπάρχουν στάσεις σε: Σίνδο, Ελευθέριο Κορδελιό, Αμπελόκηπους – Μενεμένη, Δικαστήρια, Λιμάνι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.