Τρία επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον να αποκτήσουν το 100% τηςΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς τη Δευτέρα έληξε η σχετική προθεσμία.
Σύμφωνα με τα ΝΕΑ, πρόκειται για τις κρατικές εταιρείες των γαλλικών και των ρωσικών σιδηροδρόμων, SNCF (Societe Νationale des Chemins de fer FrancaisΙnternational) καιRZD, αντίστοιχα, καθώς και για τη μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας, Grup Feroviar Roman (GFR).
Οι Κινέζοι της Cosco, που φέρονται να ζήτησαν ολιγοήμερη προθεσμία, χωρίς όμως να τους δοθεί από το ΤΑΙΠΕΔ, μέχρι και την Κυριακή το βράδυ δεν είχαν καταθέσει προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα πηγές από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης κάνουν λόγο για έντονο ενδιαφέρον κυρίως από την πλευρά των Γάλλων της SNCF, αναφέροντας ότι έχουν καταθέσει «μια πολύ σοβαρή προσφορά».
Μάλιστα, οι ίδιες πηγές δεν δίσταζαν να χρίσουν τους γαλλικούς σιδηροδρόμους «φαβορί» στην κούρσα για τη διεκδίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αναμένεται να λήξει στο τέλος του χρόνου με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των δεσμευτικών προσφορών.
Όπως ανακοίνωσε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), οι σύμβουλοι αξιοποίησης θα αξιολογήσουν τώρα τις υποβληθείσες εκδηλώσεις ενδιαφέροντος και θα υποβάλουν την εισήγησή τους σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στην επόμενη φάση του διαγωνισμού.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, η αξιοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συμβάλλει στην:
α) αναβάθμιση και ανάπτυξη των παρεχόμενων υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων της εταιρίας,
β) δημιουργία συνεργειών μεταξύ των υποδομών της χώρας, και
γ) βελτίωση πρόσβασης επιβατών και προϊόντων στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Σύμφωνα με τα ΝΕΑ, πρόκειται για τις κρατικές εταιρείες των γαλλικών και των ρωσικών σιδηροδρόμων, SNCF (Societe Νationale des Chemins de fer FrancaisΙnternational) καιRZD, αντίστοιχα, καθώς και για τη μεγαλύτερη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία της Ρουμανίας, Grup Feroviar Roman (GFR).
Οι Κινέζοι της Cosco, που φέρονται να ζήτησαν ολιγοήμερη προθεσμία, χωρίς όμως να τους δοθεί από το ΤΑΙΠΕΔ, μέχρι και την Κυριακή το βράδυ δεν είχαν καταθέσει προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα πηγές από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης κάνουν λόγο για έντονο ενδιαφέρον κυρίως από την πλευρά των Γάλλων της SNCF, αναφέροντας ότι έχουν καταθέσει «μια πολύ σοβαρή προσφορά».
Μάλιστα, οι ίδιες πηγές δεν δίσταζαν να χρίσουν τους γαλλικούς σιδηροδρόμους «φαβορί» στην κούρσα για τη διεκδίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που αναμένεται να λήξει στο τέλος του χρόνου με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των δεσμευτικών προσφορών.
Όπως ανακοίνωσε το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), οι σύμβουλοι αξιοποίησης θα αξιολογήσουν τώρα τις υποβληθείσες εκδηλώσεις ενδιαφέροντος και θα υποβάλουν την εισήγησή τους σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στην επόμενη φάση του διαγωνισμού.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, η αξιοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα συμβάλλει στην:
α) αναβάθμιση και ανάπτυξη των παρεχόμενων υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων της εταιρίας,
β) δημιουργία συνεργειών μεταξύ των υποδομών της χώρας, και
γ) βελτίωση πρόσβασης επιβατών και προϊόντων στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.