Στην τελική ευθεία μπαίνει σήμερα η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς το απόγευμα λήγει η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος με το τίμημα για την απόκτηση της εταιρείας να φτάνει περίπου τα 30 εκατομμύρια ευρώ
Τι θα αλλάξει με την αποκρατικοποίηση της εταιρείας
- Θα γίνει σύναψη πενταετούς σύμβασης παροχής δημόσιων υπηρεσιών με το Δημόσιο, έναντι ετήσιας αμοιβής 50 εκατ. ευρώ εκτιμάται ως το κυριότερο δέλεαρ για τους επενδυτές
- θα αλλάξει ο στρατηγικός ρόλος των ελληνικών σιδηροδρόμων και οι προοπτικές ανάπτυξης τους, ιδίως μετά τη σύνδεση τους με το Λιμάνι του Πειραιά
- Η ταυτόχρονη αποκρατικοποίηση της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού θα προσελκύσει τα ιδιωτικά κεφάλαια
- Η υποχρέωση σύναψης πενταετούς σύμβασης παροχής δημόσιων υπηρεσιών με το Δημόσιο, έναντι ετήσιας αμοιβής 50 εκατ. ευρώ εκτιμάται ως το κυριότερο δέλεαρ για τους επενδυτές
Ποιοι είναι οι μνηστήρες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
- Η κοινοπραξία με τον ελληνικό όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τον ρωσικό κολοσσό RZD, δηλαδή την ρωσική εταιρεία σιδηροδρόμων που εμφάνισε το 2012 κέρδη 18 δισ. ευρώ
- Η κινεζική Rosco που ''ορέγεται'', λόγω του λιμανιού, την εμπορευματική γραμμή Θριάσιο-Ικόνιο
- Ο όμιλος Grampet Group που διαχειρίζεται στη Ρουμανία σιδηροδρομικό δίκτυο χιλιάδων χιλιομέτρων
- Οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι Société Nationale des Chemins de fer Français, η Trenitalia και πιθανότατα και η Omnitrax, δηλαδή μία από τις σιδηροδρομικές εταιρείες που κυριαρχούν στις μεταφορές στη Βόρεια Αμερική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.