Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Μεγάλες οι προοπτικές για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Στις ράγες της ανάπτυξης η Εταιρεία

Με δελεαστικές προσφορές μέσω της ιστοσελίδας της, βελτιωμένες υπηρεσίες εντός και εκτός του τρένου, με σχέδια για ανάπτυξη του τουριστικού της κομματιού, αλλά και με συνεργασίες με φορείς για την ανάπτυξη του εμπορευματικού της προϊόντος, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάθε άλλο, παρά πτοείται από τις προωθητικές κινήσεις της κυβέρνησης για ιδιωτικοποίησής της.
«Επικεντρωνόμαστε στο εμπορευματικό κομμάτι το οποίο αποφέρει κέρδος στην εταιρία και στόχος μας είναι να ξεκινήσει ένα δρομολόγιο καθημερινά, στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Αθήνα και αντίστροφα» τόνισε ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάσης Ζηλιασκόπουλος, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, έχουν ήδη συνυπογράψει κοινή συμφωνία με 25 – 30 μέλη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών (ΣΕΒ), έτσι ώστε να συμβάλλουν όλοι μαζί με τα μικρότερά τους φορτία.
«Θα είναι ένα δρομολόγιο καθημερινό, στόχος του οποίου θα είναι η εξυπηρέτηση της αγοράς. Θα ξεκινάει από Αθήνα πριν κλείσουν οι αποθήκες και θα φτάνει στη Θεσσαλονίκη πριν να ανοίξουν, και αντίστροφα» επισημαίνει ο ειδικός σύμβουλος στρατηγικού σχεδιασμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Νίκος Αθανασόπουλος, αναφέροντας παράλληλα και τη συνάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τα στελέχη του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ) στις 26 Σεπτεμβρίου για κοινή συμφωνία.
Στο εμπορευματικό κομμάτι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, έχει ήδη πραγματοποιηθεί συμφωνία με τα Ελληνικά Πετρέλαια, για μεταφορά δίχως μεσάζοντες, ενώ βρίσκονται σε συζητήσεις και με την Κοινοπραξία που έχει αναλάβει τη μεταφορά του αγωγού ΤΑP, έτσι ώστε η μεταφορά του φορτίου να γίνεται με το τρένο.
Ο δε τζίρος στο εμπορευματικό κομμάτι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανέρχεται στα 20 – 22 εκ. ευρώ, ενώ η συμφωνία τόσο με τον ΣΕΒ όσο και με τον ΣΒΒΕ, μπορεί να ανεβάσει τον τζίρο, έως τα τέλη του 2014, στα 30 εκ. ευρώ.
Στο κομμάτι της αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου η 16η Σεπτεμβρίου, είναι η καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από ομίλους, ο κ. Ζηλιασκόπουλος ξεκαθαρίζει: «το ζήτημα είναι τι επενδυτικό σχέδιο θα έχει η εταιρία που θα προχωρήσει στην αγορά. Εφόσον θα έχει επενδυτικό σχέδιο ανάπτυξης και θα μπορέσει να αυξήσει τις θέσεις εργασίας, τότε ας προχωρήσει».
 
Επιβράβευση επιβατών και προσφορές
Οσον αφορά τον επιβατικό κομμάτι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα – Θεσσαλονίκη, μετακινούνται καθημερινά 4.000 – 5.000 επιβάτες, από τους 12.000 που μετακινούνται συνολικά και με τα υπόλοιπα μέσα (αεροπλάνο, ΚΤΕΛ, ΙΧ).
Σύμφωνα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, κάθε μήνα διανέμονται 10.000 εισιτήρια, μέσω του Ιντερνετ, ξεκινώντας με προσφορές από τα 9 και 19 ευρώ, παρέχοντας παράλληλα έκπτωση για έκδοση εισιτηρίου μετ' επιστροφής.
Αλλες υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο συνδυασμός ΤΡΑΙΝΟ – ΤΑΞΙ, παρέχοντας στον επιβάτη τη δυνατότητα, στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, να πάρει ειδική τιμή για τη μεταφορά του από/προς το σιδηροδρομικό σταθμό (σ.σ. η υπηρεσία εντός του Οκτωβρίου θα επεκταθεί και σε Κατερίνη, Εδεσσα, Ξάνθη, Λάρισα, Βόλο).
Επίσης, έχει βελτιωθεί το σήμα κινητής τηλεφωνίας, έχοντας καλύψει το 30% στο στόλο στο Θεσσαλονίκη – Αθήνα, έχει ξεκινήσει η υπηρεσία πληροφόρησης επιβατικού κοινού Passengers Information Services, στους σταθμούς της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Λάρισας (σ.σ. η υπηρεσία θα επεκταθεί και στους υπόλοιπους μεγάλους σταθμούς καθώς και σε σημεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντός των πόλεων) ενώ τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει πιλοτικά η εφαρμογή ενός server που θα δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη μέσα από την οθόνη του Iphone του, της ταμπλέτας κ.ά. να παρακολουθήσει κάποια ταινία.
Οσον αφορά το τουριστικό κομμάτι, «εξετάζουμε να αξιοποιήσουμε το κομμάτι των Τεμπών, 30 περίπου χλμ., που ξεκινάει λίγο πριν τη Λάρισα και καταλήγει στον Πλαταμώνα» εξηγεί ο ειδικός σύμβουλος στρατηγικού σχεδιασμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Νίκος Αθανασόπουλος.  
Δυνατότητες του προαστιακού και επέκταση στα Βαλκάνια
Οσον αφορά την πιθανότητα επανασύνδεσης της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσσαλονίκη προς Βουλγαρία, Σκόπια και Τουρκία, ο κ. Ζηλιασκόπουλος, επισήμανε ότι ήδη γίνονται διαπραγματεύσεις με τις παραπάνω χώρες, ευελπιστώντας από το επόμενο καλοκαίρι να ξεκινήσει η σιδηροδρομική γραμμή από Θεσσαλονίκη προς τις παραπάνω χώρες, και αντίστροφα.
Στο κομμάτι του προαστιακού που αυτή τη στιγμή λειτουργεί μεταξύ Θεσσαλονίκης – Λάρισας, ο κ. Ζηλιασκόπουλος σε συζητήσεις που βρίσκεται, ήδη με το δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, τόνισε, ότι υπάρχει η δυνατότητα η γραμμή να τερματίζει στο λιμάνι ενώ σύμφωνα με τον κ. Μπουτάρη θα γίνουν προσπάθειες να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020.
«Είναι ένα όραμα, αλλά μπορεί να γίνει, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται και οι δυτικές συνοικίες» επισήμανε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, υπογραμμίζοντας ότι πρέπει να φτιαχτεί ενιαία ηλεκτροκίνηση, ενώ μπορούν να γίνουν δυο τρεις στάσεις, ήδη από την ΕΚΟ μέχρι τα Δικαστήρια. Είναι ένα πρότζεκτ, που έχει ήδη ξεκινήσει στην Πάτρα συνδέοντας το λιμάνι της με το Ρίο, και σήμερα, μεταφέρει 8.000 άτομα καθημερινά.
 
Μεταφορά του σταθμού μεταφόρτωσης ανακυκλώσιμου υλικού
Τις δυνατότητες στο να μεταφερθεί ο σταθμός μεταφόρτωσης ανακυκλώσιμων υλικών που βρίσκεται στη Σίνδο, στον Παλιό Σιδηροδρομικό Σταθμό στα Ξυλάδικα, μελετούν ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, με τον πρόεδρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θανάση Ζηλιασκόπουλο.
Σύμφωνα με τον κ. Μπουτάρη, η γραμμή ήδη υπάρχει, και εφόσον πραγματοποιηθεί η μεταφορά του σταθμού, τότε ο δήμος θα γλιτώσει πολλά χιλιόμετρα καθημερινά – και βεβαίως κάποιες χιλιάδες ευρώ το μήνα- μειώνοντας έτσι τα ανταποδοτικά τέλη.
Σύμφωνα με τους ίδιους, σύντομα θα καταγραφούν οι λεπτομέρειες της παραπάνω μεταφοράς, έτσι ώστε να τις παρουσιάσουν στον ιδιοκτήτη, που είναι η ΓΑΙΟΣΕ, για να προχωρήσουν στο τελικό στάδιο της μεταφοράς του σταθμού μεταφόρτωσης ανακυκλώσιμων υλικών. 
Πηγή: aggelioforos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.