Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Ανακοίνωση της ΠΕΠΕ


Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Το δημοσίευμα στην κυριακάτικη εφημερίδα «REAL NEWS» της 8/9/2013, επαναφέρει στο προσκήνιο την επιθυμία ευρωπαϊκών αλλά και ελληνικών συμφερόντων για το κλείσιμο του ΟΣΕ στην Ελλάδα....
Με αφορμή αυτό το δημοσίευμα, οι Μηχανοδηγοί – Σιδηροδρομικοί ενώ καλούνται καθημερινά να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντα που έχει το δύσκολο επάγγελμα του Μηχανοδηγού – Σιδηροδρομικού, τους γεμίζει ανασφάλεια, απογοήτευση, θυμό και τα συναισθήματα αυτά γίνονται ακόμα ακραία όταν από ζώνες υψηλής τηλεθέασης αδαείς πολιτικοί (Μ.Κεφαλογιάννης) και όχι μόνο, σκόπιμα ή όχι. Λέγοντας μισές αλήθειες σε μια κοινωνία που εφαρμόζοντας τις μνημονιακές τους πολιτικές τη φτωχοποίησαν.

Γνωστοί οπαδοί του κοινωνικού αυτοματισμού προσπαθούν με εκφράσεις του τύπου «....οι αποδοχές των σιδηροδρομικών φτάνουν ακόμα και τις 80 χιλ. το χρόνο, δημιουργώντας ελλείμματα..», για άλλη μια φορά επιδιώκουν να στρέψουν τον άνεργο εναντίον του εργαζόμενου, τον ιδιωτικό υπάλληλο εναντίον του δημοσίου, θέλοντας να εξυπηρετήσουν με τη στάση τους αυτή τους λίγους που διαχρονικά υπηρετούν.

Σαν Σωματείο, πέραν από την καταδίκη τη συνδικαλιστική και την πολιτική σε αυτή την κατηγορία των πολιτικών, θα απαντήσουμε με πράξεις.

Έχουμε ήδη ζητήσει από τη νομική μας υποστήριξη, εξέταση του όλου θέματος για κατάθεση μήνυσης ή και αγωγής κατά του συγκεκριμένου πολιτικού.

Είναι στη θετική κατεύθυνση ότι η Κυβέρνηση (Αντιπρόεδρος, Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Υπουργείο Οικονομικών) απάντησε ότι δεν τίθεται θέμα για κλείσιμο του ΟΣΕ.
Πρώτοι εμείς οι εργαζόμενοι Μηχανοδηγοί – Σιδηροδρομικοί έχουμε βιώσει όλους τους νόμους και ιδιαίτερα το ν.3891 που κατήργησε περιφέρειες, έδιωξε μέσω των μετατάξεων εξειδικευμένο προσωπικό και ταυτόχρονα μείωσε έως και 58% τις αποδοχές του προσωπικού σε σχέση με το 2009.

Ενώ η δραστηριότητα για τους «εναπομείναντες αυξήθηκε» και μετά τις τελευταίες εμπορικές συμφωνίες αυτή ακόμα θα μεγαλώσει. Το ίδιο συνέβη στο εργασιακό κομμάτι όπου μέσα σε μια νύχτα καταργήθηκαν διατάξεις της Εργατικής Νομοθεσίας και στο ασφαλιστικό κομμάτι όρια ηλικίας αυξήθηκαν και η κύρια σύνταξη οδηγείται μετά από 35 έως 40 χρόνια στο φιλοδώρημα των 360,00 ευρώ και επιπλέον με το νέο τρόπο υπολογισμού του εφάπαξ, παρόλο που είναι πληρωμένες οι εισφορές από τον εργαζόμενο, οδηγείται σε μείωση άνω του 30% και η μείωση αυτή κάθε χρόνο θα μεγαλώνει.

Μετά από όλες αυτές τις οικονομικές θυσίες Μηχανοδηγών – Σιδηροδρομικών ο Σιδηρόδρομος έπαψε να παράγει ελλείμματα. Άρα δεν θα επιτρέψουμε σε κανένα ευρωπαϊκό ή εγχώριο συμφέρον να κάνουν αυτό που έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους, το κλείσιμο του ΟΣΕ. Γνωρίζουμε ότι στην Κυβέρνηση αλλά και σε όλο το πολιτικό σύστημα (περιφερειακή αυτοδιοίκηση, τοπική αυτοδιοίκηση, οικολογικές οργανώσεις, Φίλοι του Σιδηροδρόμου κ.λ.π.) που δίνουν μάχη στηρίζοντας την ανάπτυξη και τη σύνδεση του σιδηροδρόμου με τα λιμάνια ξέροντας ότι αυτό δίνει μεγάλες ανάσες οξυγόνου στην ελληνική οικονομία και περιφέρεια.

Η Π.Ε.Π.Ε. στήριζε και στηρίζει στην πράξη όλα τα τελευταία χρόνια την ανάπτυξη της εταιρείας. Καλεί όλα τα μέλη της αλλά και το συνδικαλιστικό κίνημα στο χώρο, μαζί και με τη Γ.Σ.Ε.Ε. και σε συνεργασία με την κοινωνία να σταματήσουν κάθε σκέψη για περαιτέρω υποβάθμιση των δραστηριοτήτων του σιδηροδρόμου.

Υποστηρίζουμε την ανάπτυξη της δημόσιας σιδηροδρομικής εταιρείας που λέγεται ΤΡΑΙΝΟΣΕ διότι πιστεύουμε ότι είναι ευτυχία να είσαι Έλληνας Μηχανοδηγός – Σιδηροδρομικός και πολίτης αυτής της χώρας.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και ΘΕΛΟΥΜΕ και ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
           
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.



  Ο Πρόεδρος                                       Ο Γενικός Γραμματέας

        ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ                    ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.