Οι πύργοι είχαν έναν κεντρικό ρόλο στις καθημερινές διαδικασίες κίνησης των τρένων. Οι πύργοι που όχι μόνο εκτέλεσαν τα καθήκοντά τους καλά, αλλά είναι και όμορφοι, επίσης. Εδώ παρουσιάζονται παλιές καρτ ποστάλ με πύργους στις αρχές του 20ου αιώνα. Θα συνεχίσουμε με πιό σύγχρονους!
.
.
Στο σύστημα σιδηροδρομικών μεταφορών, ο έλεγχος σήματος είναι η διαδικασία στην οποία ασκείται έλεγχος των μετακινήσεων τραίνων μέσω σημάτων σιδηροδρόμων και συστήματα φραγμών για να εξασφαλίσει ότι τα τραίνα λειτουργούν ακίνδυνα, στην σωστή διαδρομή και στο κατάλληλο χρονοδιάγραμμα. Ο έλεγχος σήματος ασκήθηκε αρχικά μέσω ενός αποκεντρωμένου δικτύου των σημείων ελέγχου που ήταν γνωστά με ποικίλα ονόματα που συμπεριλαμβάνουν κιβώτιο σημάτων [signalbox](διεθνές και βρετανικό), πύργος ενδο-ασφάλισης [interlockingtower](Βόρεια Αμερική), θέση σήματος [signalposte] (Γαλλία) και καμπίνα σημάτων [signalcabin] (μερικοί σιδηρόδρομοι π.χ., Great Central Railway, Αγγλία).
Αρχικά, όλη η σηματοδότηση γινόταν με μηχανικά μέσα. Σημεία και τα σήματα χρησιμοποιήθηκαν τοπικά από με μεμονωμένους μοχλούς ή λαβές, που απαιτούσαν έναν σηματοδότη σιδηροδρομικό [Κλειδούχο - signalman] που πήγαινε μεταξύ των διάφορων κομματιών του εξοπλισμού για να τους θέσουν στην απαραίτητη θέση για κάθε τραίνο που επρόκειτο να περάσει. Σε λίγο, συνειδητοποιήθηκε ότι ο έλεγχος πρέπει να συγκεντρωθεί σε ένα κτήριο, το οποίο έγινε γνωστό ως κιβώτιο σημάτων. Το κιβώτιο σημάτων παρείχε έναν χώρο ελέγχου για το συγκρότημα Η υπερυψωμένη κατασκευή των περισσότερων κιβωτίων σημάτων (που έδωσαν αφορμή για τον όρο «πύργος» στη βόρεια Αμερική) επίσης παρείχε στον σηματοδότη μια καλή άποψη του σιδηροδρόμου υπό τον έλεγχό του. Η πρώτη χρήση ενός κιβωτίου σημάτων ήταν από Σιδηρόδρομος London and Croydon το 1844.
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.