Συνάδελφοι, συναδέλφισες
Η τελευταία συνάντηση της ΠΕΠΕ με τον
Δ/ντα Σύμβουλο απέδειξε τις τεράστιες δυνατότητες για διεκδίκηση που έχει το Σωματείο
μας , δυνατότητες που δυστυχώς δεν αξιοποιεί.
Αναλυτικότερα.
Ένα μήνα μετά το εξώδικο της ΠΕΠΕ, για
το 30% της προσαύξησης για την 6η μέρας εργασίας κατά παραβίαση του
πενθήμερου (θέμα που ανέδειξε η Εξέλιξη), η ΤΡΑΙΝΟΣΕ απάντησε με την
εκπρόσωπο της Νομικής Υπηρεσίας ότι ακόμα… ψάχνεται για το θέμα, αποδεικνύοντας
το δίκαιο του αιτήματος μας. Δεν υπάρχει
καμία νομολογία –όπως είχαμε ακούσει
και σε πρόσφατη συνεδρίαση του ΔΣ του Σωματείου μας από τα χείλη του Προέδρου μας– που να λέει το αντίθετο, καμιά απολύτως δικαστική απόφαση που να
είναι αρνητική.
Μας
εξέπληξε δυσάρεστα και μας προβλημάτισε ιδιαίτερα, η στάση του
Πρόεδρου της ΠΕΠΕ μπροστά στην Διοίκηση, που λίγο πολύ υποστήριξε ότι και το
Σωματείο έχει διαφορετικές απόψεις για το θέμα. Αν ο Πρόεδρος δεν θέλει να διεκδικήσει τα αυτονόητα ας βγει να το πει.
Αν έχει στοιχεία, ας τα καταθέσει. Αλλά αυτό απέχει πάρα πολύ από αυτό που
έκανε μπροστά στη Διοίκηση λειτουργώντας στην
ουσία σαν ο καλύτερος υποστηρικτής της και επιβεβαιώνοντας όσα λέμε το
τελευταίο διάστημα, ότι δηλαδή ΔΑΚΕ κ
ΠΑΣΚ λειτουργούν σαν δεκανίκια της και σίγουρα σε βάρος των συμφερόντων μας.
Η δύσκολη θέση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το
θέμα αποδείχτηκε και από τα εκβιαστικά διλλήματα που έθεσε ο κ. Ζηλίασκόπουλος
απειλώντας εμμέσως την ΠΕΠΕ, πως αν διεκδικήσει το 30% και το δεκάρικο της
επιστροφής από διανυκτέρευση, ίσως ανοίξει στο σύνολο του το θέμα της
μισθοδοσίας υπονοώντας σαφώς και απειλώντας με την κατάργηση της καταβολής της
χιλιομετρικής αποζημίωσης.
Για
την Εξέλιξη δεν υπάρχει κανένα δίλλημα. Με τις μειώσεις στους μισθούς των
μηχανοδηγών να ξεπερνούν το 55% την τελευταία τριετία, και με την εξίσωση του
μισθού μας με αυτόν της εσωτερικής υπηρεσίας, δεν χαρίζουμε τίποτα απολύτως. Τα χιλιόμετρα αποτελούν αποζημίωση
και όχι πάγιες αποδοχές και μάλιστα δίνονται σαν πριμοδότηση της
παραγωγικότητας του κλάδου. Κανείς δεν
μπορεί να εκβιάζει τους μηχανοδηγούς.
Η
παθητική στάση της ΠΕΠΕ οδήγησε και στην νέα χτεσινή ήττα, με την τροπολογία που θα άλλαζε το πλαφόν στις
υπερωρίες να μην περνάει στην Βουλή.
Τροπολογία που τα στελέχη της ΔΑΚΕ
διαφήμιζαν σαν δεδομένη, βάζοντας μηχανοδηγούς να δουλεύουν εξαντλητικά.
Όπως άλλωστε διαφήμιζαν σαν δεδομένη
προ καιρού την υπογραφή ΣΣΕ, την καταβολή του επικίνδυνου και ανθυγιεινού
επιδόματος από 01.01.2013, την εξαίρεση από το ενιαίο μισθολόγιο, την αλλαγή
του τρόπου χιλιομετρικής αποζημίωσης και πολλά άλλα.
Μοιράζουν
αφειδώς υποσχέσεις και συνεχώς διαψεύδονται.
Εξαιτίας
αυτής της στάσης της πλειοψηφίας ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ, ο κλάδος έχει καταστεί και
ουραγός στις ενδοεταιρικές εξελίξεις. Θέσεις εργασίας – ευθύνης καθημερινά
χάνονται, στο θέμα για την πιστοποίηση των σιδηροδρομικών δεν εκφράσαμε ποτέ σαν
Σωματείο άποψη, ενώ οι βαθμοί οριστικά καταργήθηκαν.
Η
δράση και μόνο είναι αυτή που φέρνει αποτελέσματα και η δράση της Εξέλιξης έφερε και τον
εβδομαδιαίο προγραμματισμό εργασίας στο ΜΑΙ μετά από 20 χρόνια.
Αν
η
πλειοψηφία της ΠΕΠΕ δεν είχε αναστείλει την ομόφωνη απόφαση του περασμένου Μάρτη
για προσφυγή στο ΣΕΠΕ, όλα σήμερα θα
ήταν διαφορετικά.
Αν η πλειοψηφία της
ΠΕΠΕ, δεν ανέστειλε τις κινητοποιήσεις στα εμπορικά τον περασμένο Απρίλη και
ασκούσε ουσιαστική πίεση, όλα σήμερα θα
ήταν διαφορετικά.
Δυστυχώς
όμως,
η πλειοψηφία της ΠΕΠΕ ασχολείται με
αστεία πράγματα, βγάζοντας ανακοινώσεις για ενημερωτικά blog του χώρου, προκειμένου να αποπροσανατολίσει τους μηχανοδηγούς από την ουσία των
προβλημάτων.
Ακόμα
περιμένουμε να βγει η ανακοίνωση για την καταδίκη της επιχειρούμενης
απεργοσπασίας στην Λάρισα. Ανακοίνωση
που ομόφωνα αποφάσισε το ΔΣ της ΠΕΠΕ.
Αν
ΔΑΚΕ κ ΠΑΣΚ, νομίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρουν να ελαχιστοποιήσουν
τις αντιδράσεις για το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι βαθιά νυχτωμένοι.
Την
ερχόμενη Δευτέρα στο ΣΕΠΕ, η
Εξέλιξη μέσω του Αντιπροέδρου της ΠΕΠΕ, θα ολοκληρώσει αυτό που ξεκίνησε
τον περασμένο Ιούλιο, για τον προγραμματισμό εργασίας η εφαρμογή του οποίου αποδεικνύει όλες τις παρανομίες σε βάρος του
κλάδου μας.
Και θα προχωρήσουμε και σε όλες τις
ενέργειες εκείνες που θα διασφαλίσουν τα συμφέροντα του κλάδου.
Μαζί
με την πλειοψηφία των μηχανοδηγών που βαρέθηκε την κοροϊδία.
Το
επόμενο διάστημα θα ενημερώσουμε για τις επόμενες κινήσεις μας.
Τελειώνοντας, καλούμε δημόσια τον κ.
Ζηλιασκόπουλο να απομακρύνει άμεσα τον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ κ. Ρετσινά.
Η
παραδοχή του τελευταίου ότι η πειθαρχική τιμωρία 2 μηχανοδηγών, μελών την
Εξέλιξης (Συριόπουλος – Καραδήμας), έγινε γιατί γράψανε στο facebook σχόλια, αποτελεί από μόνη της δείγμα
της καταχρηστικής συμπεριφοράς του και εκθέτει
πολλαπλά την Διοίκηση.
Οι συνάδελφοι μας ήδη κατέθεσαν
ένσταση, ενώ αν ο κ. Ρετσινάς δεν πάρει πίσω την απαράδεκτη τιμωρία, το θέμα θα
λυθεί από τη Δικαιοσύνη.
Αν νομίζει ότι έτσι θα μας φοβίσει, ή ότι
θα μας κάνει να σταματήσουμε την δράση μας, δεν γνωρίζει καλά με ποιους έχει να
κάνει.
Εξέλιξη
Οκτώβρης 2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.