Στην κοινοπραξία Άκτωρ - J &P ΑΒΑΞ – ΤΕΡΝΑ ανατέθηκε, και επισήμως, το έργο της ολοκλήρωσης της σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας – Δομοκού, προϋπολογισμού 415 εκατ. ευρώ.
Πρόκειται για το σπουδαιότερο σιδηροδρομικό έργο, καθώς με την ολοκλήρωσή του η απόσταση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα καλυφθεί σε 3,5 ώρες. Η ολοκλήρωση των εργασιών προβλέπεται να γίνει σε 24 μήνες για το πρώτο τμήμα, ενώ το σύνολο του έργου θα είναι έτοιμο σε 32 μήνες.
Συγκεκριμένα, στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε., την Τρίτη 01-10-2013, εγκρίθηκε ομόφωνα η ανάθεση των εργασιών ολοκλήρωσης του σιδηροδρομικής γραμμής Τιθορέας – Δομοκού προϋπολογισμού 415.000.000 ευρώ.
Στον διαγωνισμό, που έγινε στις 13-11-2012, προσήλθαν οι κάτωθι 4 εργοληπτικές επιχειρήσεις:
-«ARCHIRODON GROUP N.V.»
-«ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε.» (για λογαριασμό της ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ Α.Ε.)
-«Κ / Ξ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – J &P ΑΒΑΞ Α.Ε. - ΤΕΡΝΑ Α.Ε.»
-«ΙΝΤΡΑΚΑΤ», εκ των οποίων μειοδότης αναδείχθηκε η κοινοπραξία :
«Κ / Ξ ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – J &P – ΑΒΑΞ Α.Ε. - ΤΕΡΝΑ Α.Ε.».
Με την κατασκευή του τμήματος αυτού της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων του άξονα ΠΑΘΕ/Π (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη/Προμαχώνας) θα επιτευχθεί αισθητή μείωση του χρόνου διαδρομής, έτσι ώστε θα είναι εφικτό η απόσταση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης να καλυφθεί σε 3,5 ώρες.
Τα χαρακτηριστικά του έργου
Το έργο υλοποιείται στο Νομό Φθιώτιδας μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών Τιθορέας και Δομοκού. Η νέα χάραξη, μήκους 120 χλμ, έχει σχεδιασθεί για ταχύτητες 160-200 χλμ/ώρα και αντικαθιστά το ορεινό τμήμα της υφιστάμενης μονής Σιδηροδρομικής Γραμμής.
Το πρώτο τμήμα (Σ.Σ. Τιθορέας - Σ.Σ. Λιανοκλαδίου) περιλαμβάνει την δίδυμη σήραγγα Καλλιδρόμου μήκους 9,036 χλμ, ενώ το δεύτερο (Σ.Σ. Λιανοκλαδίου – Σ.Σ. Δομοκού) διασχίζει το όρος Όθρυς με δίδυμη σήραγγα μήκους 6,38 χλμ και μέσω της αποξηραμένης λίμνης Ξυνιάδας καταλήγει στον Σ.Σ. Δομοκού.
Στο αντικείμενο της εργολαβίας περιλαμβάνονται: οι υπολειπόμενες εργασίες για την ολοκλήρωση της υποδομής, της επιδομής (σκυρογραμμής και σταθερής επιδομής όπου προβλέπεται), σηματοδότησης, ηλεκτροκίνησης, τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και των τεχνικών έργων, καθώς και οι εργασίες ανακαίνισης των κτιριακών εγκαταστάσεων Σιδηροδρομικών Σταθμών Τιθορέας, Λιανοκλαδίου, Μώλου και Δομοκού.
Πηγή: metaforespress
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.