Εγγύηση για την ανάπτυξη της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ.) αποτελούν οι τρεις συμμετοχές (Alstom, Siemens και RZD) στον διαγωνισμό αποκρατικοποίησης που βρίσκεται σε εξέλιξη, σύμφωνα με το πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβολο της εταιρείας.
Ο κ. Στέφανος Αγιάσογλου σε συνέντευξή του στο Euro2day.gr σημειώνει ότι η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ., η εταιρεία που έχει γίνει περισσότερο γνωστή ως ROSCO, εκτός από τους τρεις πελάτες που διαθέτει σήμερα μπορεί να αναπτύξει τις δραστηριότητές της όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, ενώ τονίζει ότι στους δυνητικούς πελάτες της εταιρείας περιλαμβάνονται και τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς.
Ο διαγωνισμός για την αποκρατικοποίηση της εταιρείας βρίσκεται σε εξέλιξη και οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ αφού μελετήσουν τις υποψηφιότητες θα επιλέξουν αυτούς που θα περάσουν στην επόμενη φάση κατά την οποία θα κληθούν να καταθέσουν τις δεσμευτικές προσφορές τους. Βέβαιο είναι ότι στην τελική επιλογή θα βαρύνει εκτός των άλλων και η διατήρηση των περίπου 600 θέσεων εργασίας της εταιρείας, που, πάντως, οριακά επαρκούν για την κάλυψη της δραστηριότητά της.
Πρόκειται για εξειδικευμένους τεχνίτες και μηχανικούς ιδιαίτερα έμπειρους στο σιδηροδρομικό έργο και με πολύ μεγάλη αγάπη στο σιδηροδρομικό αντικείμενο. Επομένως η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. έχει πολλές δυνατότητες και αυτός είναι και ο στόχος της, όπως προανέφερα, να αποκτήσει επιπλέον συνεργασίες. Ήδη με πρωτοβουλία της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. σε συνεργασία με την Τραινοσε και την στήριξη του υπουργείου Τουρισμού η εταιρεία ετοιμάζει οργανωμένες σιδηροδρομικές εκδρομές και σιδηροδρομικές κρουαζιέρες με βάση την αυξανόμενη τουριστική ζήτηση φέτος και τα επόμενα χρόνια από ξένους και Έλληνες operators.
της Μάρως Τσαντήλα
Ο κ. Στέφανος Αγιάσογλου σε συνέντευξή του στο Euro2day.gr σημειώνει ότι η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ., η εταιρεία που έχει γίνει περισσότερο γνωστή ως ROSCO, εκτός από τους τρεις πελάτες που διαθέτει σήμερα μπορεί να αναπτύξει τις δραστηριότητές της όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, ενώ τονίζει ότι στους δυνητικούς πελάτες της εταιρείας περιλαμβάνονται και τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς.
Ο διαγωνισμός για την αποκρατικοποίηση της εταιρείας βρίσκεται σε εξέλιξη και οι σύμβουλοι του ΤΑΙΠΕΔ αφού μελετήσουν τις υποψηφιότητες θα επιλέξουν αυτούς που θα περάσουν στην επόμενη φάση κατά την οποία θα κληθούν να καταθέσουν τις δεσμευτικές προσφορές τους. Βέβαιο είναι ότι στην τελική επιλογή θα βαρύνει εκτός των άλλων και η διατήρηση των περίπου 600 θέσεων εργασίας της εταιρείας, που, πάντως, οριακά επαρκούν για την κάλυψη της δραστηριότητά της.
Ερ: Κρίνετε ικανοποιητικό το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε στην πρώτη φάση του διαγωνισμού για την αποκρατικοποίηση της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ;
Απ: Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι εταιρείες κολοσσοί που εξειδικεύονται στο σιδηρόδρομο στην Ευρώπη εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού. Η απόφαση τους να συμμετάσχουν στην αποκρατικοποίηση της ROSCO αποδεικνύει την σοβαρή δουλειά που έγινε μέχρι τώρα στην εταιρεία και δικαιώνει τις προσπάθειές μας. Η γαλλική Alstom, η γερμανική Siemens και οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD) είναι εταιρείες κορυφαίες στο είδος τους....Ερ: Το προφίλ των ενδιαφερομένων αποτελεί εγγύηση για την ανάπτυξη της εταιρείας;
Απ: Όπως σας έχω ήδη αναφέρει είναι σημαντικό το γεγονός ότι οι υποψήφιες εταιρείες εξειδικεύονται στον σιδηρόδρομο ως εκ τούτου αποτελεί εγγύηση για την ανάπτυξη της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. το προφίλ των ενδιαφερομένων εταιρειών.Ερ: Σήμερα η ΕΕΣΣΤΥ παρέχει υπηρεσίες σε άλλες εταιρείες πλην της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
Απ: Η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. Α.Ε. είναι μια εταιρεία που ουσιαστικά έχει 3 αντικείμενα. Συντηρεί το σιδηροδρομικό τροχαίο υλικό, διαχειρίζεται το σιδηροδρομικό τροχαίο υλικό που ανήκει τώρα πια στο δημόσιο και παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες συντήρησης, γνωμάτευσης επισκευής και ανακατασκευής του. Σε αυτή τη φάση λοιπόν εκτός από την τραινοσέ - για την οποία συντηρούμε το τροχαίο υλικό που χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις επιβατών και εμπορευμάτων - παρέχουμε τις υπηρεσίες μας και σε άλλους 2 πελάτες. Το Ελληνικό δημόσιο και τον ΟΣΕ. Για το Ελληνικό δημόσιο έχουμε αναλάβει να συντηρούμε το τροχαίο υλικό που του ανήκει, να το ανακατασκευάζουμε και να το επισκευάζουμε έτσι ώστε να διασφαλίζεται η σωστή του λειτουργία ενώ παράλληλα στις υποχρεώσεις μας είναι να το διαχειριζόμαστε και το αξιοποιούμε με τον καλύτερο τρόπο. Ο τρίτος μας πελάτης που είναι ο ΟΣΕ, ο εθνικός δηλαδή διαχειριστής δικτύου λαμβάνει από εμάς τις απαραίτητες πιστοποιήσεις καθώς είναι αρμοδιότητα του ο έλεγχος του εθνικού δικτύου και οι άδειες κυκλοφορίας του τροχαίου υλικού. Βέβαια δυνητικοί πελάτες μας για την βαριά συντήρηση των συρμών τους είναι και τα άλλα μέσα σταθερής τροχιάς ενώ στα σχέδια της εταιρείας είναι οι συνεργασίες με διεθνείς operators, ιδιοκτήτες φορταμαξών και συνεργασίες σε επίπεδο παροχής συντήρησης και παροχής πιστοποιήσεων με βαλκανικές εταιρείες.Ερ: Έχει η ΕΕΣΣΤΥ τις δυνατότητες, σε επίπεδο τεχνογνωσίας και προσωπικού, να παράσχει τις υπηρεσίες της και σε άλλες εταιρείες;
Απ: Η Ελληνική εταιρεία συντήρησης σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού ή αλλιώς Rosco, που είναι και η επωνυμία όλων των εταιρειών στον κόσμο με το ίδιο αντικείμενο που διαχειρίζεται η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ., απασχολεί αυτή την στιγμή γύρω στα 600 άτομα σε μηχανοστάσια και εργοστάσια της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.Πρόκειται για εξειδικευμένους τεχνίτες και μηχανικούς ιδιαίτερα έμπειρους στο σιδηροδρομικό έργο και με πολύ μεγάλη αγάπη στο σιδηροδρομικό αντικείμενο. Επομένως η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. έχει πολλές δυνατότητες και αυτός είναι και ο στόχος της, όπως προανέφερα, να αποκτήσει επιπλέον συνεργασίες. Ήδη με πρωτοβουλία της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. σε συνεργασία με την Τραινοσε και την στήριξη του υπουργείου Τουρισμού η εταιρεία ετοιμάζει οργανωμένες σιδηροδρομικές εκδρομές και σιδηροδρομικές κρουαζιέρες με βάση την αυξανόμενη τουριστική ζήτηση φέτος και τα επόμενα χρόνια από ξένους και Έλληνες operators.
Ερ: Υπάρχουν δυνατότητες ή και σχέδια για την επέκταση της εταιρείας στο εξωτερικό με την διεκδίκηση έργου;
Απ: Όπως προανέφερα είναι στα σχέδιά μας η επέκταση της εταιρείας και η συνεργασία μας με βαλκανικές χώρες. Είναι το γεγονός ότι είμαστε από τους βασικούς εταίρους της ευρωπαϊκής ένωσης σε θέματα τροχαίου υλικού ως χώρα και ως εταιρεία. Η εξειδίκευση του προσωπικού μας αλλά και η γεωγραφική θέση των εγκαταστάσεων μας ιδιαίτερα στη βόρεια Ελλάδα μας δίνει την δυνατότητα να έχουμε συγκριτικό και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ώστε να αναπτυχθούμε δυναμικά στην περιοχή των Βαλκανίων προφέροντας εξειδικευμένες υπηρεσίες οι οποίες έχουν ήδη δρομολογηθεί και εξελίσσονται.Ερ: Πόσο είναι το προσωπικό που η εταιρεία απασχολεί σήμερα; Επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών της;
Απ: Η Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ σήμερα απασχολεί γύρω στα 600 άτομα. Ο αριθμός αυτός θεωρείται οριακός για τις σημερινές απαιτήσεις του αντικειμένου της εταιρείας.Ερ: Έχει προχωρήσει η σύναψη των συμβάσεων με την παροχή υπηρεσιών στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την μίσθωση των ακινήτων που είναι απαραίτητα για την λειτουργία της ΕΕΣΣΤΥ;
Απ: Λειτουργούν υφιστάμενες συμβάσεις με την Τραινοσε και ολοκληρώνονται οι μισθώσεις ακινήτων που είναι απαραίτητες.ΕΡ: Ποια είναι τα ακίνητα που πρόκειται να μισθώσει η εταιρεία από το Δημόσιο; Επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών της;
Απ: Πρόκειται για μια σειρά από ακίνητα απαραίτητα για την παροχή υπηρεσιών της Ε.Ε.Σ.Σ.Τ.Υ. τα οποία αναφέρονται στη κοινή υπουργική απόφαση απόσχισης του κλάδου.της Μάρως Τσαντήλα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.