Στο πλαίσιο της στρατηγικής υλοποίησης σημαντικών έργων υποδομής ο Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος ενέκρινε με απόφαση του Δ.Σ. τα τεχνικά χαρακτηριστικά και ποιοτικά στοιχεία του έργου: «Κατασκευή υπολειπόμενων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη».
Πρόκειται για τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή που θα επεκτείνει μέχρι το Αίγιο τη λειτουργία του ήδη υπάρχοντος Προαστιακού, ο οποίος σήμερα τερματίζει στο Κιάτο.
Η χρονική διάρκεια της διαδρομής μέχρι το Αίγιο θα μειωθεί στη 1ώρα και 30 λεπτά (1:30΄) για τα τραίνα INTERCITY, ενώ τα Προαστιακά θα διανύουν την ίδια απόσταση με ενδιάμεσες στάσεις και σταθμούς σε 1 ώρα και 45 λεπτά (1:45΄).
Στην τελική ανάπτυξή του το έργο περιλαμβάνει την λειτουργία διπλής σιδηροδρομικής γραμμής για ταχύτητες μέχρι και 200 χλμ./ώρα και θα εκτελεσθεί από την ΕΡΓΟΣΕ.
Με επόμενη εργολαβία θα κατασκευαστεί η ηλεκτροκίνηση της ίδιας σιδηροδρομικής γραμμής.
Παράλληλα έχει ήδη αρχίσει η κατασκευή της υποδομής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το Αίγιο (Ροδοδάφνη) μέχρι τον Ψαθόπυργο.
Η επέκταση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι το Ρίο με ηλεκτροκίνηση και αυτόματη σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση εκτιμάται, ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2018, οπότε η διαδρομή από την Αθήνα έως το Ρίο θα πραγματοποιείται σε δυο ώρες.
Μελλοντικά ο στόχος είναι, η σιδηροδρομική σύνδεση του κέντρου της Πάτρας και του νέου λιμανιού, αλλά και η κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής μέχρι τον Πύργο, το Κατάκολο και την Ολυμπία.
Η ολοκλήρωση του συνολικού έργου θα συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη όλης της βόρειας ζώνης της Πελοποννήσου, αναδεικνύοντας την δυνατότητα επέκτασης παραθεριστικής ζώνης αλλά και ζώνης πρώτης κατοικίας στις παρυφές των πόλεων δεδομένης της αναβάθμισης των τοπικών μετακινήσεων και με τον σιδηρόδρομο.
Πρόκειται για τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή που θα επεκτείνει μέχρι το Αίγιο τη λειτουργία του ήδη υπάρχοντος Προαστιακού, ο οποίος σήμερα τερματίζει στο Κιάτο.
Η χρονική διάρκεια της διαδρομής μέχρι το Αίγιο θα μειωθεί στη 1ώρα και 30 λεπτά (1:30΄) για τα τραίνα INTERCITY, ενώ τα Προαστιακά θα διανύουν την ίδια απόσταση με ενδιάμεσες στάσεις και σταθμούς σε 1 ώρα και 45 λεπτά (1:45΄).
Στην τελική ανάπτυξή του το έργο περιλαμβάνει την λειτουργία διπλής σιδηροδρομικής γραμμής για ταχύτητες μέχρι και 200 χλμ./ώρα και θα εκτελεσθεί από την ΕΡΓΟΣΕ.
Με επόμενη εργολαβία θα κατασκευαστεί η ηλεκτροκίνηση της ίδιας σιδηροδρομικής γραμμής.
Παράλληλα έχει ήδη αρχίσει η κατασκευή της υποδομής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το Αίγιο (Ροδοδάφνη) μέχρι τον Ψαθόπυργο.
Η επέκταση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι το Ρίο με ηλεκτροκίνηση και αυτόματη σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση εκτιμάται, ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2018, οπότε η διαδρομή από την Αθήνα έως το Ρίο θα πραγματοποιείται σε δυο ώρες.
Μελλοντικά ο στόχος είναι, η σιδηροδρομική σύνδεση του κέντρου της Πάτρας και του νέου λιμανιού, αλλά και η κανονικοποίηση της υφιστάμενης μετρικής γραμμής μέχρι τον Πύργο, το Κατάκολο και την Ολυμπία.
Η ολοκλήρωση του συνολικού έργου θα συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη όλης της βόρειας ζώνης της Πελοποννήσου, αναδεικνύοντας την δυνατότητα επέκτασης παραθεριστικής ζώνης αλλά και ζώνης πρώτης κατοικίας στις παρυφές των πόλεων δεδομένης της αναβάθμισης των τοπικών μετακινήσεων και με τον σιδηρόδρομο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.