Στη δημοσίευση της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο προχωρούν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή.
Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, υπέγραψε την δημοσίευση της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων για την κατασκευή και αναβάθμιση του Προαστιακού Σιδηροδρομικού Δικτύου.
Η πρόσκληση εντάσσεται στον άξονα «Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας Δυτικής Ελλάδας» για τον κωδικό προτεραιότητας «Σιδηροδρομικό Δίκτυο» του Π.Ε.Π. Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου – Ιονίων Νήσων 2007-2013.
Ειδικός στόχος των προτάσεων που θα υποβληθούν θα πρέπει να είναι οι παρεμβάσεις αυτές που θα συμβάλλουν στη βελτίωση του δικτύου, στην αύξηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, καθώς και τη μείωση του χρόνου διαδρομής και γενικότερα δράσεις για την αναβάθμιση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Οι προτάσεις που θα επιλεγούν προς ένταξη θα χρηματοδοτηθούν από εθνικούς πόρους και από το ΕΤΠΑ. Η υποβολή προτάσεων ξεκινά στις 5 Σεπτεμβρίου 2013 και λήγει στις 15 Οκτωβρίου 2013, ενώ διενεργείται άμεση αξιολόγηση. Στόχος είναι το έργο να προχωρήσει, να ολοκληρωθεί και να λειτουργεί έως το τέλος του 2015.
Ωστόσο τροποιήθηκε η μελέτη του Δήμου Πατρέων για την επέκταση του προαστιακού στο νότο, καθώς προβλέπει 9 αντί για 11 στάσεις και περιορισμό των ισόπεδων διαβάσεων σε 8.
η τροποποίηση της μελέτης ήταν απολύτως απαραίτητη προκειμένου να προχωρήσει το έργο, κυρίως για λόγους βιωσιμότητας, αφού σύμφωνα με τα στελέχη του ΟΣΕ, για να είναι βιώσιμη η γραμμή θα πρέπει η διαδρομή από Πάτρα μέχρι Κ. Αχαία να εκτελείται το αργότερο σε μισή ώρα. Αυτό προϋποθέτει τη μείωση στάσεων και ισόπεδων διαβάσεων, προκειμένου να μπορεί το τρένο να αναπτύξει μέση ωριαία ταχύτητα 60 χλμ / ώρα. Το πιο πιθανό είναι να καταργηθούν οι στάσεις της Ελ. Βενιζέλου και μία ακόμα μεταξύ Τσουκαλεΐκων και Καμινίων.
Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας, υπέγραψε την δημοσίευση της πρόσκλησης υποβολής προτάσεων για την κατασκευή και αναβάθμιση του Προαστιακού Σιδηροδρομικού Δικτύου.
Η πρόσκληση εντάσσεται στον άξονα «Υποδομές και Υπηρεσίες Προσπελασιμότητας Δυτικής Ελλάδας» για τον κωδικό προτεραιότητας «Σιδηροδρομικό Δίκτυο» του Π.Ε.Π. Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου – Ιονίων Νήσων 2007-2013.
Ειδικός στόχος των προτάσεων που θα υποβληθούν θα πρέπει να είναι οι παρεμβάσεις αυτές που θα συμβάλλουν στη βελτίωση του δικτύου, στην αύξηση της ασφάλειας και της αξιοπιστίας, καθώς και τη μείωση του χρόνου διαδρομής και γενικότερα δράσεις για την αναβάθμιση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου.
Οι προτάσεις που θα επιλεγούν προς ένταξη θα χρηματοδοτηθούν από εθνικούς πόρους και από το ΕΤΠΑ. Η υποβολή προτάσεων ξεκινά στις 5 Σεπτεμβρίου 2013 και λήγει στις 15 Οκτωβρίου 2013, ενώ διενεργείται άμεση αξιολόγηση. Στόχος είναι το έργο να προχωρήσει, να ολοκληρωθεί και να λειτουργεί έως το τέλος του 2015.
Ωστόσο τροποιήθηκε η μελέτη του Δήμου Πατρέων για την επέκταση του προαστιακού στο νότο, καθώς προβλέπει 9 αντί για 11 στάσεις και περιορισμό των ισόπεδων διαβάσεων σε 8.
η τροποποίηση της μελέτης ήταν απολύτως απαραίτητη προκειμένου να προχωρήσει το έργο, κυρίως για λόγους βιωσιμότητας, αφού σύμφωνα με τα στελέχη του ΟΣΕ, για να είναι βιώσιμη η γραμμή θα πρέπει η διαδρομή από Πάτρα μέχρι Κ. Αχαία να εκτελείται το αργότερο σε μισή ώρα. Αυτό προϋποθέτει τη μείωση στάσεων και ισόπεδων διαβάσεων, προκειμένου να μπορεί το τρένο να αναπτύξει μέση ωριαία ταχύτητα 60 χλμ / ώρα. Το πιο πιθανό είναι να καταργηθούν οι στάσεις της Ελ. Βενιζέλου και μία ακόμα μεταξύ Τσουκαλεΐκων και Καμινίων.
(αρθρο απο υποδομες)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν ευθύνεται για τα σχόλια των επισκεπτών.
Υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται αυτόματα.